آوای جنوب

هدایت‌خواه:عده معدودی هستند که فقط نام اصلاحات را یدک می‌کشند و به ماهیت آن توجهی ندارند

هدایت خواه با بیان اینکه مدیر فاسد با مدیر اصلاحاتی و اعتدالی فرق می‌کند، افزود: بنده در جایگاه نمایندگی مجلس برای همه حرمت قائل هستم و قطعاً حساب کار اصلاحات کارآمد و متدین با مدیر فاسد دو مقوله متفاوت و جدای از هم هستند

هدایت خواهنماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی مدیران در دوره‌های قبل بر عکس این مشی عمل کرده‌اند که مورد تایید ما نبوده و نیست ولی در عزل مدیر فاسد حتما دخالت می‌کنم.

آوای جنوب؛

ستار هدایت‌خواه در جمع گروهی از فرهیختگان با رد شایعه برخورد‌های حذفی با جریان‌های سیاسی، گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد همه حامی نظام اسلامی‌اند و مبنای کار مجلس باید در قالب وظیفه نظارتی، استفاده از مدیران صالح و کاردان اصلاحاتی باشد.

هدایت خواه با بیان اینکه مدیر فاسد با مدیر اصلاحاتی و اعتدالی فرق می‌کند، افزود: بنده در جایگاه نمایندگی مجلس برای همه حرمت قائل هستم و قطعاً حساب کار اصلاحات کارآمد و متدین با مدیر فاسد دو مقوله متفاوت و جدای از هم هستند.

وی با بیان اینکه اختلاف سلیقه امری طبیعی است، افزود: عده انگشت شماری که منافعشان در گرو دامن زدن به این قبیل مسائل بی‌پایه بوده، سعی در تشدید این مسائل دارند در حالیکه این افراد عده معدودی هستند که فقط نام اصلاحات را یدک می‌کشند و به ماهیت آن توجهی ندارند.

هدایت خواه تصریح کرد: مبنای ما شایسته سالاری بدون تفکر جناحی خواهد بود.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بعضی مدیران در دوره‌های قبل بر عکس این مشی عمل کرده‌اند که مورد تایید ما نبوده و نیست ولی در عزل مدیر فاسد حتما دخالت می‌کنم.

هدایت‌خواه ضمن تاکید بر صلاحیت و شایستگی افزود: تغییرات خرد و کلان به شکلی که بوده و هست به هیچ عنوان مورد تایید بنده نبوده و نخواهد بود و مدیری که اینگونه عمل کند باید پاسخگو باشد.

وی با مزاحی در باب شایعات صورت گرفته گفت: این شایعات شبیه‌‌ همان موضوعات جدایی مردان و زنان در پیاده رو و… است که بی‌اعتباری آن از پیش مشخص است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president