آوای جنوب

فرماندار کهگیلویه:

نظام پاسخگویی در کهگیلویه ضعیف است

فرماندار کهگیلویه، نظام پاسخگویی در دهدشت را ضعیف دانست و گفت: مکانیزم‌های خاصی که برای مدیران در نظرفته شده به دور از هر گونه هنجار سیاسی است.

آوای جنوب؛

ظهر امروز نشست شورای اداری به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری دهدشت برگزار شد.

کرامت کریمی در ابتدا با اشاره به میزان‌های دین اسلام در انجام کارها اظهار داشت: همه مدیران باید آراسته به شعائر دینی در رفتار و گفتار باشند.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه ساختار اسلام یک هویت با ارزش است، پاسخ دادن به آن را وظیفه شرعی همه انسان‌ها دانست و گفت: همایشی جهت نگاه معرفت‌اندیشی نسبت به کتاب بزرگ اسلام قرآن و نگاه معرفتی به نهج‌البلاغه با میزان زمانی مشخص برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس همین میزان‌ها خواهان حضور فعال مسئولان در این همایش، جهت پاسخ دادن به دین اسلام هستم.

فرماندار کهگیلویه در ادامه با اشاره به سالروز رحلت نبی اکرم (ص)، آن بزرگوار را نماد عالی‌ترین انسان در جایگاه خویش در پیوند با خدای خویش عنوان کرد و گفت: مراسم سالروز ارتحال پیامبر اسلام (ص) باید ممتاز‌تر از بقیه مراسمات با یک نگاه خاص برگزار شود.

مدیر ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه، عصاره جهان اسلام را در کلام و رفتار پیامبر عنوان و تأکید کرد: همه دستگاه‌ها موظف هستند قبل از اینکه زمان فراهم شود تمام مکانیزم‌ها را در اختیار دستگاه‌های متولی جهت برگزاری مراسم پیامبر اعظم (ص) قرار دهند.

فرماندار کهگیلویه، دولت الکترونیک را یکی از مکانیزم‌های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: همه مدیران موظف به راه‌اندازی اتوماسیون اداری جهت بالا بردن میزان سرعت در انجام کارها و جلوگیری از اتلاف هزینه وقت در خصوص برون رفت مشکلات شهرستان هستند.

کریمی با اشاره به میزان نگاه بالا دستی برخی مدیران نسبت به هم در خصوص حل مشکلات، تعارضات را باعث اجرایی نشدن کارها دانست و بیان داشت: نهاد متولی خاص با دیگر نهاد متولی در حوزه کاری خود مشکلات را حل و مصوبات را جهت نتیجه نهایی به حوزه فرمانداری ارسال نمایند.

مدیر ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه، نظام پاسخگویی در سطح شهرستان را ضعیف دانست و گفت: مکانیزم‌های خاصی که برای مدیران در نظر گرفته‌ایم هنجار سیاسی نیست، آن‌ چه مهم است کارآیی یک مدیر است.

کریمی با اشاره به تعامل و همکاری مدیران در برگزاری جلسات، نشست‌ها و همایش‌ها ابراز خرسندی کرد و گفت: مدیران فعال مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

فرماندار کهگیلویه در پایان با اشاره به اینکه کمتر از عملکردهای دولت تدبیر و امید دفاع می‌شود، خواستار اطلاع‌رسانی خدمات دولت تدبیر و امید از همه مدیران شد و گفت: در نشست‌هایی که برگزار می‌کنید عملکرد‌های دولت را بازگو و نقد کنید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president