آوای جنوب

رئیس شرکت گاز گچساران خبر داد

نصب ۳۰۰ علمک گاز در روستای باباکلان گچساران

دلفریانرئیس شرکت گاز گچساران گفت: عملیات نصب ۳۰۰ علمک گاز در روستای باباکلان گچساران آغاز شده است.

آوای جنوب؛

ناصر دلفریان امروز در گچساران اظهار کرد: شرکت گاز گچساران در راستای توزیع گاز به نقاط مختلف گچساران و باشت اقدامات قابل قبولی انجام داده است.

وی افزود: گازرسانی به مناطق و روستاهای فاقد گاز در دستور کار این شرکت قرار دارد و تاکنون نقاط زیادی در گچساران و باشت گازدار شده است.

رئیس شرکت گاز گچساران با اشاره به عملیات گازرسانی به روستا باباکلان این شهرستان تصریح کرد: روستای باباکلان از جمله مناطق فاقد گاز در حوزه گچساران بوده که با تلاش و پیگیری نماینده مردم گچساران و باشت و همکاری شرکت گاز عملیات گازرسانی به این روستا در مراحل پایانی قرار دارد.

دلفریان بیان کرد: گازرسانی به باباکلان مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به احتمال زیاد تا یک ماه آینده مردم این روستا از نعمت گاز برخوردار شوند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر پیمانکار نصب علمک گاز در روستای باباکلان مشخص و آغاز به کار کرده است.

دلفریان ادامه داد: نصب و آماده‌سازی ۳۰۰ علمک گاز برای گازدار شدن منازل مستقر در باباکلان در دستور کار قرار گرفته و هم‌اکنون در حال انجام است.

رئیس شرکت گاز گچساران گفت: با انجام عملیات باقی‌مانده از پروژه گازرسانی به باباکلان همزمان با نصب علمک‌های گاز، این روستا تا یک ماه دیگر از نعمت گاز برخوردار می‌شود.

دلفریان با اشاره به گازرسانی به دیگر نقاط فاقد گاز گچساران یادآور شد: شبکه اصلی گازرسانی به مارین و رودبار نیز به اتمام رسیده است.فارس/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president