آوای جنوب

نبود پزشک در حساس ترین مرکز شهر گچساران/ پزشکی که بدون اطلاع اورژانس را ترک کرد

.

آوای جنوب 

نبود پزشک اورژانس در بیمارستان شهید رجایی گچساران بیماران را دچار سرگردانی کرد.

نبود پزشک در حساس ترین مرکز شهر دوگنبدان / پزشکی که بدون اطلاع رفت

به گزارش آوای جنوب از گچساران،  در پی گزارش‌ها و تماس‌های  مردمی خبر از نبود پزشک در اورژانس بیمارستان شهید رجایی گچساران  رسید.

  در حالی که بیشترین مراجعه کنندگان به بیمارستان به بخش اورژانس است شب گذشته حوالی ساعت ۱۹ شب اورژانس بیمارستان شهید رجایی گچساران فاقد پزشک بوده است.

 در این زمینه آوای جنوب با حضور در بیمارستان شهید رجایی در گفت‌وگو با  رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران این مسئله را جویا شد.

 سید طاهر حسینی  با بیان اینکه  اورژانس بیمارستان شهید رجایی گچساران به بخش خصوصی واگذار شده است، اظهار کرد: پزشک بخش اورژانس بیمارستان شهید رجایی گچساران بدون اطلاع این بخش را ترک کرده است.

 رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران با بیان اینکه بعد از اطلاع از نبود پزشک در بخش اورژانس این بیمارستان سریعا خود را به این بخش رسانده، گفت: بعد از تماس فرماندار  خود را سریعا به بخش رسانده و بعد از آن نیز پزشک دیگری حضور یافت.

 وی ادامه داد: بایستی علت ترک این بخش توسط پزشک شیفت را جویا باشیم و این کار نیز برای من جای سوال دارد.

حسینی با بیان اینکه ترک بخش اورژانس توسط پزشک شیفت به حراست گزارش داده شده است، ابراز کرد:  این پزشک به عنوان همکاری چند روزی در بخش اورژانس بیماران را ویزیت می‌کرد و پزشک این بیمارستان نبوده و ایشان پزشک بیمارستان شرکت نفت گچساران است.

 رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران خاطرنشان کرد: ویزیت بیماران توسط پزشکان در بخش اورژانس کار هر پزشکی نیست.

 به گزارش آوای جنوب ، بیمارستان شهید رجایی گچساران با داشتن  ۱۲۳ تخت ماهانه به صورت تقریبی ۱۰ هزار بیمار در بیمارستان و اورژانس این مرکز درمانی مراجعه و  معاینه می‌شوند.

تعداد  ۳۰ پزشک متخصص در زمینه‌های مختلف در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان مشغول ارائه خدمات درمانی به مردم هستند که این تعداد پزشکان متخصص در بخش‌هایی از جمله ارتوپد، حراج عمومی، رادیولوژی، آزمایشگاه، جراح مغز و اعصاب، جراح گوش حلق و بینی، جراح کلیه و مجاری ادرار، متخصص داخلی، قلب، عفونی، مغز و اعصاب، اعصاب روانی و بخش اورژانس  فعالیت دارند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president