آوای جنوب

نباید فشارهای سیاسی و مردمی را در اتمام بدون کارشناسی یک پروژه دخالت دهیم

فرماندارنظارت فنی بر پروژه‌های عمرانی در شهرستان کهگیلویه ضعیف است.

آوای جنوب؛

سید کرامت‌الله کریمی عصر امروز در بازدید سرزده از اداره راه و شهرسازی شهرستان کهگیلویه در جمع کارکنان این نهاد، اظهار داشت: نسبت به سال گذشته اعتبار تخصیص یافته به پروژه‌های شهرستان افزایش یافته است.

فرماندار کهگیلویه گفت: هدف از این بازدیدها نظارت ملموس و بررسی و شناسایی مشکلات پرسنل ادارات، مردم و دستگاه‌های اجرایی است.

کریمی با بیان اینکه برای شناسایی متنی و درونی یک حوزه و ارائه طریق با یک استراتژی مثبت وارد کار می‌شویم، بیان کرد: اداره راه یک اداره بنیادی برای رسیدن به آرامش مردم یعنی خدمات است.

وی با بیان اینکه در جامعه کهگیلویه نظارت فنی به ویژه در حوزه عمرانی به خوبی شکل نگرفته است، ابراز کرد: مشکل کمبود اعتبار درست است اما نظارت فنی و انسان‌های متخصص نیز در جامعه ما کم هستند.

کریمی ابراز کرد: از نگاه فرهنگی باید هم خودمان مقید باشیم هم این مقید بودن را به جامعه القا کنیم و تصمیم‌های یک پروژه فنی باید توسط افراد متخصص گرفته شود.

وی بابیان اینکه هیچ پروژه‌ای نباید براساس تصمیم‌های عجولانه و بدون کارکارشناسی شده آغاز شود، تصریح کرد: نگاه نظارت فنی در شهرستان کهگیلویه ضعیف است.

کریمی عنوان کرد: نباید فشارهای سیاسی و مردمی را در اتمام بدون کارشناسی یک پروژه دخالت دهیم و پروژه مسکن مهر دهدشت را پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران کل باید به شهرستان‌ها سفر کنند خواستار پیگیری و بررسی مشکلات کارکنان نهادهای دولتی شهرستان توسط مدیران کل مربوطه شد.

کریمی بابیان اینکه اتوماسیون اداری یک ضرورت در سیستم اداری است، تصریح کرد: باید اتوماسیون اداری در همه ادارات شهرستان کهگیلویه فعال شود.

وی با بیان اینکه تعهدی در بین کارهای پیمانکاران وجود ندارد، عنوان کرد: بعضی از پیمانکاران به محض ورود مسئولان استانی به شهرستان شروع به انجام کار بر سر پروژه‌ها می‌کنند ولی با خروج آنها از شهرستان دوباره پروژه تعطیل می‌گردد.

کریمی با بیان اینکه این امر سبب ایجاد بدبینی در بین مردم می‌شود، بیان کرد: شما باید از پروژه‌های فعال به صورت مرتب بازدید و سرکشی داشته باشید.

وی با ابراز تأسف از اینکه شهرستان کهگیلویه ‌کمترین پروژه را برای افتتاح در دهه فجر دارد،ابراز کرد: مردم کهگیلویه از امکانات اولیه رفاهی محروم هستند و ما باید در اجرایی کردن پروژه‌ها به مرحله نهایی پیش از پیش تلاش کنیم تا به شهرستانی توسعه یافته تبدیل شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president