آوای جنوب

منطقیان هم در دهدشت ثبت نام کرد/ برای تایید صلاحیت مشکلی ندارم

منطقیاندر دومین روز نام نویسی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخاباتی کهگیلویه بزرگ تاکنون پنج نفر ثبت نام کرده اند.

آوای جنوب؛

محمود منطقیان مدیر سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و از نامزدهای سابق انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای مجلس دهم کاندیدا شد.
ایشان با حضور در فرمانداری دهدشت جهت کاندیدایی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد و سپس در جمع خبرنگاران حضور یافت و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگارن در مورد اجماع اصلاح طلبان بر روی گزینه مشخص، گفت: ما یک مجموعه هستیم، متشکل از افراد شاخص جریان اصلاح طلبی و بنده تابع خرد جمعی هستم و از نظر جمع پیروی می کنم و به تنهایی برای انتخابات تصمیم گیری نمی کنم.
وی در ادامه افزود: بعد از روشن شدن وضعیت تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان و اینکه چه کسانی را شورای نگهبان تایید صلاحیت می کند، در یک اقدام مشورتی بر روی مساله اجماع فکر می کنیم که چه کسی برای نمایندگی جریان اصلاح طلبی مناسب تر است و فعلا نمی توان تا آن زمان تصمیم خاصی بگیریم.
محمود منطقیان در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگاران که پرسیده شد ویژگی فردی که قرار است بر روی او اجماع صورت بگیرد چیست، گفت: از نظر مجموعه، مقبولیت داشته باشد و مورد اعتماد باشد و دوم اینکه تشخیص دهیم زمینه استقبال مردمی از او بیشتر است، یعنی پذیرش مردمی بیشتری از سایرین دارد.
منطقیان در ادامه گفت: هدف من از حضور در انتخابات مجلس خدمت به مردم و قانون گذاری و تلاش برای آبادانی است و به درخواست بخشی از دوستان اصلاح طلب و با شعار آبادانی، پاسداری و احترام به حقوق مردم در این صحنه حاضر شدم.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان مصاحبه خبری با خبرنگاران در مورد تایید صلاحیت های شورای نگهبان گفت: این امر به عهده شورای محترم نگهبان است، اما تا آنجا که خودم تشخیص می دهم برای تایید صلاحیت مشکلی ندارم و حاضر به پاسخگویی به هر سوالی هستم و در دوره قبل هیچ دلیلی برای رد صلاحیت این جانب به من ابلاغ نشده است و می دانم خدشه ای در پرونده من وجود ندارد و به تایید صلاحیتم امیدوارم.

شایان ذکر است محمود منطقیان در دوره قبل از فیلتر شواری نگهبان رد نشد و صلاحیت او مورد تایید قرار نگرفت.

در روزهای اینده میتوان شاهد ثبت نام چهره هایی مانند سیدقادرلاهونی ،سیدنعمت الله صدوقی،مهندس لطیف رستاد،ازطیف اصلاح طلبان وسیدمحمدموحد،عدل هاشمی،شیخ نظری و دکترتقوی از اصولگرایان معتدل بود.

اصلاح طلبان حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ تاکنون نتوانستند نماینده ای راهی مجلس شورای اسلامی نمایند

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. سپهر گفت:

    اقایان منطقیان و لاهوتی سلام. انشالله که موید باشید . فکر کنم شایسته ان باشد میدان را به نیروی جوان پرانرژی و متخصص و اجرایی بسپاریم هر چند که از محبوبیت شما چیزی کم نمی شود .آقایان دکتر آرام و مهندس رستاد و حجت الله هاشمی گزینه های خوبی هستند

  2. ناشناس گفت:

    اقای منطقیان بهترین گزینه اند حتی بهتراز عدل

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president