کد خبر : 52768
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1403 - 15:05

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: منتظر رفتن هستیم /نیاز به تخریب نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: منتظر رفتن هستیم /نیاز به تخریب نیست

آوای جنوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما خودمان با کمال میل این مناصب را تحویل خواهیم داد و دنبال ماندن هم نیستیم، پس نیازی به تخریب نیست. به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب علی احمدزاده در جمع عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقام معظم رهبری تعاریفی همچون صداقت و انقلابی‌گری که برای شهید جمهور

آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما خودمان با کمال میل این مناصب را تحویل خواهیم داد و دنبال ماندن هم نیستیم، پس نیازی به تخریب نیست.


به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب علی احمدزاده در جمع عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقام معظم رهبری تعاریفی همچون صداقت و انقلابی‌گری که برای شهید جمهور به‌کار برده بودند را برای آقای پزشکیان هم به‌کار بردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به عنوان نیروهای انقلاب پشت سر رهبری هستیم و فرمایشات ایشان را برای خود فصل‌الخطاب می‌دانیم، افزود: آماده هرگونه تغییر و تحول هستیم و برای ماندن هیچ تلاشی نمی‌کنیم.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم بعدی مدیریتی استان گفت: قلباً دوست دارم اولین استانداری باشم که در کشور تغییر می‌کند تا مدیریت را به برادر دیگری بسپارم.

استاندار با ابراز گلایه نسبت به رسانه‌ها خطاب به اصحاب رسانه، تصریح کرد: ما خودمان با کمال میل این مناصب را تحویل خواهیم داد و دنبال ماندن هم نیستیم، پس نیازی به تخریب نیست.

احمدزاده خاطرنشان کرد: کل فرمانداران و استانداران دولت آیت‌الله رئیسی آماده هستیم تا تغییرات شروع شود، این نتیجه مردم‌سالاری و دموکراسی است، آماده تحویل مدیریت‌ها هستیم، هیچ مطالبه‌ای هم نداریم، حق آن کسی است که تمام و کمال از رئیس‌جمهور جدید حمایت کرده و ما هم با کمال میل منصب خود را به دیگری تحویل خواهیم داد پس نیازی به تخریب نیست.

وی با بیان اینکه همه تلاش خود را در این مدت کمتر از سه سال انجام دادم، افزود: سه هزار میلیارد تومان از دولت آیت‌الله رئیسی در سفر مصوب شد باید تلاش شود تا به استان تخصیص پیدا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.