آوای جنوب

مشکل لاک پشتی بودن سرعت اینترنت در استان از زبان مدیرعامل مخابرات کهگیلویه و بویراحمد

شرکت مخابرات این استان از سال ۹۳ تاکنون دنبال خرید پهنای باند ۱۵۵mb یا یک سیستم stm1 از شرکت زیرساخت جهت افزایش پهنای باند استان است ولی تاکنون منتج به نتیجه نرسیده است

اینترنتمدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت در زمینه واگذاری پهنای باند اینترنت این استان با وجود درخواست‌های متعدد همکاری نمی‌کند.

آوای جنوب؛

عبدالحسین افتخاری در یاسوج، اظهار داشت: شرکت مخابرات این استان از سال ۹۳ تاکنون دنبال خرید پهنای باند ۱۵۵mb یا یک سیستم stm1 از شرکت زیرساخت جهت افزایش پهنای باند استان است ولی تاکنون منتج به نتیجه نرسیده است.

وی عنوان کرد: با وجود پیگیری‌های مداوم توسط شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه شرکت زیرساخت در زمینه واگذاری پهنای باند اینترنت همکاری نمی‌کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه افزایش پهنای باندجهت ارائه اینترنت با سرعت و کیفیت مطلوب از شرکت زیرساخت انجام می‌شود و بعد از خرید پهنای باند مخابرات استان ملزم به ارائه خدمات است.

افتخاری ابراز کرد: در صورت همکاری شرکت زیرساخت به طور حتم در آینده‌ای نچندان دور مسائل و مشکلات در مورد کندی سرعت اینترنت این استان برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: مجموعه مخابرات این استان برای ارائه خدمات مطلوب به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند و امیدواریم بتوانیم با پیگیری‌های لازم خدمات شایسته‌ای ارائه دهیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president