آوای جنوب

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج: برجام ذغالی نیست که کوره انتخابات ۹۶ را گرم کند

به نظر می رسد این موش و گربه بازی آمریکایی ها حکایت از برجام ۲،۳،۴ و … دارد

رفعتیمسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: مسئولین باید این واقعیت که با توجه به سیاست های خصمانه آمریکا برجام نتیجه ای به نفع ما نخواهد داشت را بگویند؛ چرا که همین نبود حرف واحد بین دولتمردان باعث ایجاد شک بین مردم می شود.

آوای جنوب؛

علی رفعتی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با اشاره به سخنان اخیر سیف، رئیس بانک مرکزی مبنی بر اینکه پس از برجام تا کنون هیچ چیز عاید ایران نشده است، اظهار کرد: سیستم کدخدایی آمریکا بر اروپا امری غیرقابل انکار است؛ چراکه با ایجاد ترس برای بعضی از شرکت ها و بانک های اروپایی از این لحاظ که مورد لطف تحریم ما (آمریکایی ها) قرار می گیرید، باعث شده است تا بدون آمریکایی ها آب نخورند؛ اما مسئولان ما با نادیده گرفتن این واقعیت همچنان با التماس به دنبال پاک کردن صورت مسئله هستند. آمریکا از طرفی طوری دست دوستی دراز می کند و در کاخ سفید سفره هفت سین برپا می کند و ضیافت شام ایرانی و از طرف دیگر شمشیر نشان می دهد.

وی با بیان اینکه آمریکا تحریم ها را فقط از روی کاغذ برداشته اندو در عمل چیز دیگری است افزود: به نظر می رسد این موش و گربه بازی آمریکایی ها حکایت از برجام ۲،۳،۴ و … دارد که متأسفانه دولت ما این امر را پذیرفته و اغراق کرده، دشمن هم مطمئنا به دنبال سو استفاده از این تفکر حاکم بر دولت می باشد، به نظر می رسد دولت آمریکا می خواهد قول ها و وعده هایی که در برجام داده است را با توجه به حرف نسنجیده ای که دولت زده کمال استفاده را ببرد تا در چند برجام تقسیم کنند و به اهداف خود دست یابند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج تصریح کرد:صحبتی که سیف با صراحت کامل و آن هم بعد از برجام و وعده هایی که روحانی داده است، اکنون در این برهه زمانی از سیستم خزانه داری آمریکا درخواست بازشدن روزنه امید می کند، نشان از این دارد که برجام از دید یک مقام مسئول، آن هم مسئولی که از جنس و بدنه دولت است تنها یک نوشته روی کاغذ است که تا کنون هم هیچ فایده و سودی برای ایران نداشته و در اصل، برجام در عمل هیچ بوده است و اگر عملی هم بوده، خسارت محض بوده است.

رفعتی بیان داشت: در کل این مباحث این را می رساند که پیش فرض دولت در این امر که می تواند با برجام تحریم ها را بردارد، پیش فرض اشتباهی است؛ چراکه مردم در عمل این بدعهدی و بد ذاتی دولت آمریکا و خلف وعده و تحریم های جدید را می بینند.

وی ادامه داد: کار به جایی رسیده است که بعضی از مسئولین و کسانی که سنگ دولت و مردم را به سینه می زدند هم مجبور شدند، این واقعیات را ببینند و اغراق کنند، نمونه اش همین نامه چهار وزیر به رئیس جمهور، صحبت های عراقچی، اعتراف زیبا کلام(به جای وعده های مکرر به واقعیت های تلخ اقتصاد بپردازید) ولی روحانی هنوز به دنبال برجامیزاسیون است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج تصریح کرد: مسئولین باید این واقعیت را که با توجه به سیاست های خصمانه آمریکا برجام نتیجه ای به نفع ما نخواهد داشت را بگویند؛ چرا که همین نبود حرف واحد بین دولتمردان باعث ایجاد شک بین مردم می شود.

رفعتی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز هم دیر نیست امیدواریم دولت درس بگیرد و مطمئن باشد برجام ذغالی نیست که بخواهد کوره انتخابات ۹۶ را برایشان گرم کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    اگر هم قرار باشه برجام زغال انتخابات دولت باشه فقط دودش توی چشم دولت میره چون هیچ نتیجه رضایت بخش و تغییر کننده ای نداشته!! دولت یازدهم تا الان باید متوجه شده باشه ک مذاکره با آمریکا آواز دهلی هست ک از دور خوش است!!!

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president