آوای جنوب

رئیس کل دادگستری استان:

مرگ دختر بچه۲ساله با اسلحه شکاری هشداری به علاقمندان به تفنگ است

مزارعیرئیس کل دادگستری استان کشته شدن دختر بچه دو ساله در شهرستان دنا توسط سلاح شکاری را هشداری به علاقمندان به تفنگ و شکار دانست.

آوای جنوب؛

حجت الاسلام علی مزارعی بعدازظهر شنبه در دیدار با مدیرکل محیط زیست استان گفت: اسلحه های مجاز و غیر مجاز در دست مردم بسیاری از خانواده ها را داغدار کرده است.

وی بیان کرد: بسیار دیده شده که همان اسلحه ای که قرار است حیوان کوه را شکار کند جان انسان ها را نشانه می گیرد.

مزارعی همچنین ازتشکیل شعبه ویژه جرائم زیست محیطی خبرداد و گفت: با کسانی که به هر دلیلی محیط زیست استان را تخریب می کنند برخورد شدید و بازدارنده می شود.

وی بیان کرد: این استان از ظرفیتهای کم نظیر طبیعی برخوردار است که قابلیت بالایی برای توسعه استان دارند و باید در حفظ و استفاده بهینه از این ظرفیتها تلاش شود.

مدیر کل محیط زیست استان هم تنوع زیستی کهگیلویه و بویراحمد را در دنیا نادر دانست و گفت: باید با همکاری مردم و دولت این زنجیره ارزشمند را حفظ کنیم.

عطا پورشیرزاد افزود: در این راستا دستگاه قضا بازویی توانمند برای محیط زیست است که نقش مهمی می تواند در پیشگیری از تخریب محیط زیست داشته باشد.

** اشاره رئیس کل دادگستری استان به کشته شدن یک دختربچه در یکی از روستاهای شهرستان دنا و مجاور با پارک ملی دناست که روز پنجشنبه درپی بازی با اسلحه کشته شد.

در این حادثه که در روستای بن زرد شهرستان دنا رخ داد، سهل‌انگاری پدر بزرگ در نگهداری از اسلحه جان نوه دو ساله‌اش را گرفت.

مهشید به همراه محمد پسرعمه ۱۲ ساله‌اش در خانه پدربزرگشان سرگرم بازی بودند که محمد دور از چشم دیگران دست به اسلحه شکاری پدر بزرگ می برد و با چکاندن ماشه به سوی مهشید، موجب مرگ او می شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president