کد خبر : 13117
تاریخ انتشار : شنبه 18 مهر 1394 - 1:59

مربی کشتی نفت گچساران آتش‌نشان برتر شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب شد

مربی کشتی نفت گچساران آتش‌نشان برتر شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب شد

رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: روزمهر حبیبی آتش‌نشان شرکت نفت و گاز گچساران آتش‌نشان برتر شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب شد. آوای جنوب؛ محمد محسنی رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به نقش مهم نفت در شکوفایی

۰۴۱-۴۵۱x300 ۰۳۱-۴۵۱x300رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: روزمهر حبیبی آتش‌نشان شرکت نفت و گاز گچساران آتش‌نشان برتر شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب شد.

آوای جنوب؛

محمد محسنی رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به نقش مهم نفت در شکوفایی اقتصادی کشور، اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان در تامین بخش مهمی از درآمد کشور نقش دارد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش ضریب امنیت و اطمینان این شرکت از طریق اجرای مانورها و دوره‌های آموزشی، افزود: اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست این شرکت تاکنون اقدامات خوبی در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی مبانی آتش و ایمنی انجام داده است.

رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به برگزاری دوره توانمندسازی کارکنان ادارات مختلف این شرکت در برابر حوادث احتمالی در یک دوره ۴۵ روزه طی یک ماه اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره آموزشی که ۶۲۰ نفر از کارکنان ادارات حضور داشتند نیز یک‌هزار و ۲۴۰ نفر ساعت آموزش ارائه شد.

محسنی در ادامه سخنان خود به انتخاب روزمهر حبیبی آتش‌نشان شرکت نفت این شهرستان به عنوان آتش‌نشان برتر شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اشاره کرد و گفت: انتخاب شایسته این نیروی دلسوز افتخاری بزرگ برای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شهرستان است.۰۴۱-۴۵۱x300

این مقام مسئول با بیان اینکه همه ساله به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی از آتش‌نشانانی که در طی یکسال گذشته در جریان حوادث پیش آمده عملکرد خوبی داشتند تجلیل می‌شود، خاطرنشان کرد: روز مهر حبیبی آتش‌نشان گچسارانی در حادثه آتش‌سوزی سال گذشته خیابان امینی دوگنبدان به طور داوطلبانه با از خود گذشتگی و رشادتی که از خود نشان داد در اطفاء حریق نقش موثری را ایفا کرد.

وی انضباط کار، پشتکار و علاقه زیاد به شغل آتش‌نشانی را ویژگی بارز این آتش‌نشان دانست و گفت: این آتش‌نشان تاکنون در حوادث ایجاد شده بصورت کاملا حرفه‌ای و تخصصی، با شجاعت تمام و حتی بصورت داوطلبانه انجام وظیفه کرده است.

رئیس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضمن یادآوری اینکه عملیات مهار چاه ۲۴ نفت شهر از جمله حوادثی بود که حبیبی بعنوان آتش‌نشان فعال و حرفه‌ای در اطفاء آن درخشید، اذعان کرد: این آتش‌نشان باغیرت مربی‌گری کشتی آزاد تیم نفت گچساران را نیز برعهده دارد.

محسنی یادآور شد: در مراسم بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی آقای روزمهر حبیبی به عنوان یکی از ۵ آتش‌نشان برتر مناطق نفت‌خیز جنوب معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.