آوای جنوب

بيانيه بسیج دانشجویی

مذاکره با گرگ پایانی ندارد / صلاح بر ترک مذاکره باشد ملت حمایت می‌کند

ایزدیاردر بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد پیرامون مذاکرات هسته‌ای آمده است: اگر صلاح بر ترک مذاکره باشد ملت حمایت می‌کند.

آوای جنوب؛

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد طی انتشار بیانیه‌ای به روند انجام مذاکرات توسط تیم هسته‌ای معترض بوده که در این خصوص برادر ایزدیار این بیانیه را در خطبه های نماز جمعه گچساران قرائت کرد.

“بچه‌ها اگر شهر سقوط کرد دوباره آن را پس می‌گیریم، مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند” این ندای آرمانخواهی و مطالبه جاودانه شهیدان والا مقامی است که عزت و اقتدار امروزمان مدیون از خودگذشتگی‌ها و جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های آنان است.

در بخش‌هایی از این بیانیه یادآور شده است: مگر نه این است که در نگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل، جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد، الان اگر خشونتی از سوی آمریکا نسبت به ایران اسلامی وجود دارد، اگر آمادگی برای مبارزه با آمریکا و توله سگ‌های ولگردش در منطقه وجود دارد صرفا به دلیل مسائل هسته‌ای و … نیست بلکه جنگ جنگ عقیده است.

در این بیانیه عنوان شده است: اگر الان شاهد ابراز دغدغه رهبری، نمایندگان مردم، دولتمردان هوشیار و دانشجویان هستیم چون مضمون سخن امام راحل را با تمام گوشت و جان دریافت کرده‌اند امروز مبارزه با کدخدایی است که ادعای خدایی می‌کند.

در بخش‌های از این بیانیه تأکید شده است: تاریخ شاهد بوده است که ملت ایران اسلامی همیشه و با تمام قوا در برابر زیاده‌خواهی‌های استعمارگران ایستاده و خواهد ایستاد و بدون شک همانطور که تا الان از مواضع بر حق خود کوتاه نیامده‌ایم خواهیم ایستاد.

در این بیانیه با تأکید بر خو و روحیه استعماری همیشگی آمریکا آمده است: مذاکره با گرگ پایانی ندارد و تیم مذاکره کننده شک نکند که اگر صلاح در ترک مذاکرات باشد ملت ایران مشتاق و پشتیبان آنها خواهد بود.

در بخش‌های دیگری از این بیانیه عنوان شده است: ما دانشجویان همواره خواستار موضوع‌گیری و پافشاری سرسختانه وزارت امور خارجه و همین‌طور عکس‌العمل انقلابی نسبت به بیانیه و اظهارات طرف غربی هستیم، مگر دیپلماسی بین تیم مذاکره کننده و غرب بر چه روشی است که طرف غربی به خود اجازه می‌دهد در مورد دانشمندان هسته‌ای زبان در دهان بچرخاند.

در این بیانیه با بیان این‌که مسئولان بر چه اساسی اجازه بازرسی از مراکز نظامی را حتی بازگو کرده‌اند، آمده است: این اصل مغایر با اصل حاکمیت ملی ایران است و تکرار این موضوع آن هم بعد از مواضع صریح رهبر انقلاب قابل قبول نیست.

در پایان این بیانیه آمده است: در حال حاضر جهان شاهد جدال گفتمان نوین اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی و گفتمان جاهلیت مدرن غرب و درگیر جنگ‌های نیابتی با نماد‌های جهل، کفر، الحاد، تکفیر و استکبار در منطقه و جهان است لذا این بار سنگینی بر دوش مسئولان است که بر سر مواضع امت، هوشیارانه‌تر، انقلابی‌تر و جهادی‌تر و عاقلانه‌تر برخورد کرده و سخنان رهبری را روشن کننده راه خود دانسته تا بتوانند محقق حقوق ملت باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president