آوای جنوب

مدیرکل میراث فرهنگی: پول‌های دوران احمدی‌نژاد را داشتیم بیشتر از این‌ها کار می‌کردیم

نفت ۱۵۰ دلاری هم آقایان فروختند اما در حوزه زیرساختی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد نتوانستند فعالیت قابل قبولی داشته و اغلب پروژه‌های آنان نیمه کاره‌‌ رها شد

باقریمدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از کارنشدن در حوزه زیرساختی باوجود اعتبارات کلان در دولت گذشته تاکید کرد اگر پول‌های دوران «احمدی‌نژاد» را داشتیم بیشتر از این‌ها کار می‌کردیم.

آوای جنوب؛

«محمود باقری» گفت: در هشت سال احمدی‌نژاد معادل ۶۰ سال پول نفت به ایران آمد و اگر ما به اندازه آن‌ها پول داشتیم بیشتر از این‌ها کار می‌کردیم.

وی افزود: نفت ۱۵۰ دلاری هم آقایان فروختند اما در حوزه زیرساختی گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد نتوانستند فعالیت قابل قبولی داشته و اغلب پروژه‌های آنان نیمه کاره‌‌ رها شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد با دفاع از دولت یازدهم در تخصیص اعتبارات به مناطق مختلف، یادآورشد: دولت با فشار مضاعفی دارد یارانه را تامین می‌کند و از سویی می‌بایست درآمدزایی، کنترل قیمت‌ها، رکود تورم و افزایش فرصت‌های شغلی را بهم بنحو مطلوبی به سرانجام برساند.

باقری گفت: در دولت آقایان نوع نگاه حتی به بدنه کار‌شناسی و پایین‌تر نگاه سیاسی بوده در حالیکه ما از همه سلایق برای پیشبرد اهداف نظام بهره برده و می‌بریم.

وی افزود: معتقدیم هرکسی که بتواند برای نظام و توسعه جامعه گام بردارد می‌تواند بر قطار دولت اعتدال سوار شود زیراکه کشور هم اکنون با «نداری‌ها» دارد می‌چرخد نه با «داشته‌ها»./ilna

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president