آوای جنوب

با حکم حسن نوروزی

مجید سینایی مدیرکل پژوهش و آموزش استان کهگیلویه و بویراحمد

انتصاببا حکم حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل پژوهش و آموزش این سازمان منصوب شد.

آوای جنوب؛

ظهر امروز طی آئینی و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونین و کارکنان این سازمان، مجید سینایی به عنوان مدیرکل پژوهش و آموزش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان منصوب شد.

نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این آئین، اظهار کرد: در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید نگاه کارشناس‌محور وجود داشته باشد و برای انتخاب مدیرکل پژوهش و آموزش فردی باتجربه، توانمند و متخصص در حوزه پژوهش و اجرایی مدنظر بود که بر همین اساس آقای سینایی انتخاب شد و انتظار می‌رود که مجموعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با او همکاری‌های لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاونین، مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی افرادی متخصصی هستند که به هیچ‌وجه گرایش سیاسی‌شان را در کار دخالت نمی‌دهند و بیشتر نگاه شایسته‌سالاری در این سازمان حاکم است.

مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آموزش و پژوهش از راه‌های برون‌رفت استان از محرومیت است.

مجید سینایی در آئین معارفه خود به عنوان مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان، اظهار کرد: یکی از راه‌های برون‌رفت استان کهگیلویه و بویراحمد از محرومیت توجه و تاکید بر مسئله آموزش و پژوهش است.

مدیرکل آموزش و پژوهش استان افزود: امید است از طریق پژوهش و با انجام تحقیقات لازم راه‌های رشد و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را در یک دوره زمانی پنج‌ساله را پیدا کنیم و به پیشرفت استان و خروج از محرومیت کمک کنیم.

به گزارش فارس، در پایان با حکم حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎‌ریزی، مجید سینایی به عنوان مدیرکل پژوهش و آموزش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

سینایی ریاست دانشگاه‌های پیام‌ نور گچساران و دانشگاه پیام نور نورآباد ممسنی، مسئول راه‌اندازی دانشگاه پیام نور دهدشت، دبیر کنفرانس بین‌المللی در هند، هیئت اجرایی کنفرانس بین‌المللی تعاون در هند و ریاست مرکز مشاوره آموزش و پرورش گچساران را در کارنامه اجرایی خود دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president