آوای جنوب

قطعی ۸ روزه تلفن ثابت در سی‌سخت همراه با وعده‌های توخالی مسوولان

آوای جنوب 

حکایت این روزهای شهر سی‌سخت آکنده از سختی‌ها و مشکلات تلفن ثابت با انتقال مخابرات با کندی اینترنت و با قطعی فیبرهای نوری است.

قطعی 8 روزه تلفن ثابت در سی‌سخت همراه با وعده‌های توخالی مسوولان

به گزارش آوای جنوب از سی‌سخت، حکایت ما در سی‌سخت حکایت همان حاکمی است که قول گرم‌پوش به نگهبانش داد و عمل نکرد و سرباز از سرما مرد و نوشت سالهای سال با سرما آشنا بودم ولی قول حاکم مرا از پا درآورد.

حکایت این روزهای شهر سی‌سخت آکنده از سختی‌ها و مشکلات تلفن ثابت با انتقال مخابرات با کندی اینترنت و با قطعی فیبرهای نوری است که دیگر عادت کرده بودیم اما مدتی است که مسوولان مخابرات اعلام کردند فقط سه روز قطعی تلفن ثابت در این شهر و شهرستان خواهیم داشت ولی امروز از مرز هشت روز گذشته است.

این مشکل خلل زیادی در کار و بار مردم به بار آورده است، از تاکسی‌های تلفنی گرفته تا دانشجویان دم کنکور و نیازشان به اینترنت یا صاحبان مودم‌هایی که سودش به جیب همین شرکت مخابرات می‌رود و مغازه داران و ادارات و صنوف و مراکز تولیدی و….و ذالک که خسارتها دیده و ضررها را متحمل شده‌اند.

چرا با مردم شفاف نباشیم و روز به روز با قولهای بی عملمان آنها را بی اعتمادتر و بدبین تر می کنیم کجاست آن ولی نعمتان که همه به خدمت بی منت از آنها یاد می‌کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president