آوای جنوب

به منظور شرکت در همایش امامزاده میرسالار (ع)

فرمانده نیروی زمینی ارتش به کهگیلویه سفر می‌کند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه از شرکت امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش سالانه امامزاده میرسالار (ع) خبر داد.

آوای جنوب؛

عبدالنبی صمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: همایش تکریم و بزرگداشت امامزاده میرسالار (ع) هر ساله در روزهای منتهی به شهریور برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه با بیان اینکه این شهرستان از دیرباز پذیرای امامزادگان واجب‌التعظیم بوده است افزود: ۷۷ امامزاده در شهرستان وجود دارد.

وی آشنایی با سیره امامزادگان را مهم خواند و تصریح کرد: این بزرگواران در طول تاریخ با مجاهدت‌های خود و با تحمل زحمات و صدمات بسیار زیاد آیین مقدس اسلام و معارف نورانی مکتب را تبلیغ و ترویج نموده و در این راه به شهادت رسیدند.

صمدیان برگزاری همایش سالانه امامزاده میرسالار (ع) را در راستای بزرگداشت این امامزاده و ترویج فرهنگ تکریم بقاع متبرکه دانست و گفت: هر ساله به همت سادات جلیل‌القدر میرسالار و با حضور مسئولان کشوری و استانی همایشی برگزار می‌شود.

وی با چشمگیر خواندن استقبال مردمی از این مراسم عنوان کرد: در بیست و نهمین همایش بزرگداشت امامزاده میرسالار (ع) که روز جمعه در صحن آن امامزاده برگزار می‌شود امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنرانی خواهد کرد.

صمدیان افزود: این همایش با حضور مهمانان کشوری، استاندار، مسئولان شهرستانی و سادات میرسالار از استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه با بیان اینکه امامزاده میرسالار (ع) در ۹۵ کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان واقع شده است از همه ارادتمندان جهت شرکت در این مراسم دعوت کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president