آوای جنوب

فرمانده سپاه گچساران : بسیج و سپاه وابسته به هیچ حزب و جناحی نیست

بینش و منش سپاه پاسداران فراجناحی است و در تمامی حوزه ها فارغ از دغدغه های حزبی و جناحی عمل می کند و در شان سپاه و بسیج نیست که در بازی های حزبی و جناحی ورود پیدا کند

انصاریسرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: خبرنگاران دیده بانان و سربازان نظام جمهوری اسلامی در جنگ نرم هستند.

آوای جنوب؛

فرمانده سپاه ناحیه گچساران افزود: بسیج سیاسی و جناحی نیست بلکه سرباز واقعی ولایت ، حافظ خون شهدا و خدمتگزار مردم است.

وی بیان کرد: از همه خبرنگاران و اصحاب رسانه که در انعکاس اخبار سپاه گچساران تلاش و همکاری می‌کنند به ویژه از تلاش آن‌ها در انعکاس مطلوب رزمایش بزرگ “یاوران ولایت” تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انصاری رسالت خبرنگاران بسیجی را در کلیه رسانه ها مهم دانسته و تاکید کرد: اصلی ترین هدف رسانه های بسیجی و خبرنگاران متعهد، ترویج فرهنگ و تفکر بسیج و در عین حال تشکل و سازمان مردمی بسیج است و ما اعتقاد داریم شما خبرنگاران دیده بان ها و سربازان نظام جمهوری اسلامی در جنگ نرم هستید.
به گفته او ، بسیج و نیروهای مردمی ناحیه مقاومت گچساران با انجام رزمایش ” یاوران ولایت ” در روزهای گذشته توان و اقتدار خود را به معرض نمایش گذاشتند تا بذر امید و نشاط در دل مظلومان کاشته و نا امیدی و یاس را به اردوگاه دشمنان تحمیل کنند.

وی بیان کرد: بسیج همیشه و در همه حال در صحنه حضور دارد و توان خود را به روز کرده و به دنیا اعلام می کند ما اهل جنگ نیستیم اما اگر کسی فکر تجاوز و تعدی به کشور ایران داشته باشد سیلی محکمی خواهد خورد که تصورش هم سخت است.
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با بیان اینکه همه میدان هایی که بسیج در آن حضور پیدا کرده است، میدانهای ملی و فراجناحی بوده است، گفت: بسیج متعلق به یک حزب و گروه خاص نیست، بلکه متعلق به تمامی آحاد جامعه و مردم است که در تمامی میدانها سربلند و پیروز بیرون آمده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد : بینش و منش سپاه پاسداران فراجناحی است و در تمامی حوزه ها فارغ از دغدغه های حزبی و جناحی عمل می کند و در شان سپاه و بسیج نیست که در بازی های حزبی و جناحی ورود پیدا کند
انصاری در ادامه به بیان ویژگی های نهاد بسیج درجامعه پرداخت و افزود:بسیج، عبارت است از مجموعه ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده به کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردن این کشور، دور هم جمع شده اند.
سرهنگ انصاری افزود: ما با امام راحل و شهدا پیمان بسته ایم که راه آنها را ادامه داده و از آرمان های آنها دفاع کنیم چون شهدا با ایثار و از خود گذشتگی آزادی و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.
فرمانده سپاه گچساران با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در هفته بسیج ۵۶ برنامه در قالب ۲۶ عنوان در این شهرستان اجرا می‌شود.

انصاری با اشاره به برگزاری همایش “حماسه حضور” در هفته بسیج در گچساران، افزود: این همایش ساعت ۹ صبح روز ۵ آذرماه در سالن پدخندق شهرستان با حضور بسیجیان با حضور یکی از سرداران بنام گچسارانی برگزار می‌شود.

وی از برپایی بیمارستان صحرایی به مناسبت هفته بسیج در منطقه محروم گچساران خبر داد و افزود: این بیمارستان صحرایی به مدت ۵ روز در منطقه محروم باباکلان برپا می‌شود.

فرمانده سپاه گچساران گفت: در بیمارستان صحرایی در منطقه باباکلان با امکانات و تجهیزات پزشکی شهرستان خدمات پزشکی به روستائیان ارائه می‌شود.

انصاری خاطرنشان کرد: در هفته بسیج برنامه‌هایی هم چون ملاقات چهره به چهره بسیجیان با فرمانده سپاه شهرستان، یادواره‌های شهدا در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، محفل انس با قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری نشست‌های بصیرتی، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، برگزاری مراسم دعای ندبه، دعای کمیل، مسابقات فرهنگی و ورزشی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان گچساران است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. صادق گفت:

    درود بر پاسداران وحافظان نظام اسلامی و مدافعان امت اسلامی در عرصه توطئه های جهانی.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president