کد خبر : 52803
تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 - 15:27

فرماندار گچساران : نقش دولت سیزدهم در به ثمر رساندن پتروشیمی ماندگار است

فرماندار گچساران : نقش دولت سیزدهم در به ثمر رساندن پتروشیمی ماندگار است

آوای جنوب فرماندار گچساران گفت:بنده تا روزی که در فرمانداری گچساران باشم ارتباطم را با نماینده گچساران و باشت حفظ خواهم کرد چرا که ایشان نماینده شهرستان هستند و این وظیفه قانونی بنده است. به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ؛ روان‌بخش دیهیمی خوب، فرماندار گچساران صبح امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب

آوای جنوب

فرماندار گچساران گفت:بنده تا روزی که در فرمانداری گچساران باشم ارتباطم را با نماینده گچساران و باشت حفظ خواهم کرد چرا که ایشان نماینده شهرستان هستند و این وظیفه قانونی بنده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب ؛ روان‌بخش دیهیمی خوب، فرماندار گچساران صبح امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت روز خبرنگار در پاسخ به سوالات خبرنگاران هم گفت: به‌عنوان فرماندار همیشه سعی کرده‌ام که پاسخگوی خبرنگاران باشم، رسالت خبرنگاری باصداقت و امانت‌داری گره‌خورده است و اگر در عرصه قلم این دو خصیصه رعایت شود پس می‌توانیم تأثیرگذار باشیم.

وی افزود: خبرنگاران حلقه اتصال بین مسئولین و مردم هستند، خبرنگاران زبان گویای مردم هستند بنابراین خبرنگاری شغل نیست و یک هنر همراه با عشق و علاقه است بااین‌حال کم‌وبیش از مشکلات خبرنگاران شهرستان باخبر هستم.

دیهیمی خوب ادامه داد: اما در بحث واگذاری زمین به خبرنگاران، نیازمند ایجاد یک تعاونی است و باید اصول قانونی هم رعایت شود و مطمئن باشید با هماهنگی مدیریت راه و شهرسازی زمین موردنظر را در اختیار خبرنگاران قرار خواهیم داد به شرطی که موارد قانونی هم رعایت شود.

فرماندار گچساران تصریح کرد: هیچ مدیری نمی‌تواند ادعا کند که کارش بدون عیب و نقص است و اگر چنین ادعایی نیز داشته باشد خودش نوعی اشکال است، بنده انتقادپذیر هستم چون انتقاد سازنده موجب رفع عیوب و درنتیجه پیشرفت انسان می‌شود.

وی افزود: یک مسئول بایستی جوابگوی اعمال، رفتار و عملکردش باشد البته مدیریت ترکیبی از علم و هنر است و اگر مدیران شهرستان جایی ایراد دارند خبرنگاران اطلاع دهند و بنده هم با جدیت پیگیری خواهم کرد.

دیهیمی خوب ادامه داد: معتقدم که خبرنگاران بدون جانب‌داری از شخص یا جناح خاص باید رسالت خودشان را انجام دهند. نکته دیگر اینکه خدمات خوبی در شهرستان انجام‌شده است اگرچه مشکلاتی هم وجود دارد و برخی از پروژه‌ها مثل تونل دیل تعطیل شد و منکر این قضیه هم نیستیم.

فرماندار گچساران اظهار کرد: باید توجه کرد که نقش دولت سیزدهم در به ثمر رساندن پتروشیمی گچساران ماندگار است البته پیشرفت فیزیکی قبل از دولت سیزدهم را هم بررسی کنید. تأثیر سد چم شیر برای منطقه جنوب را هم در نظر بگیرید که این سد در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید و
یا طرح نهضت ملی مسکن که بیش از ۳ هزار واحد مسکونی در حال احداث است که خود کار بزرگی در شهرستان است.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان هم با مشکلاتی مواجه شد به‌عنوان نمونه برای پردیس هنری ۲۳ میلیارد تومان تخصیص گرفتیم و متأسفانه هم این مبلغ به جهت بدهی اداره کل راه و شهرسازی استان در دولت قبل کسر شد لذا معتقدم ایرادات و موانعی در پروژه‌ها بوده اما خدمات هم باید دیده و برای مردم بیان شود.

فرماندار گچساران گفت: مدیران گچساران همچنان پای‌کارند البته طبیعی است که وقتی دولتی تغییر می‌کند مدیر هم‌تغییر کند، اما اینکه برخی مدیران کار را رها کرده‌اند اعتقادی به این مسئله ندارم و این‌گونه نیست، هیچ دولتی هم نمی‌تواند ادعا کند که مدیرانش ۱۰۰ درصد ایدئال بوده‌اند.

دیهیم خوب در پاسخ به سؤالی تصریح کرد: بنده در حال حاضر فرماندار دولت جدید و فرماندار نماینده فعلی (تاج گردون) هستم و ارتباط خوبی هم با ایشان دارم و بنده تا روزی که در فرمانداری گچساران باشم ارتباطم را حفظ خواهم کرد چراکه ایشان نماینده شهرستان گچساران و باشت هستند و این وظیفه قانونی بنده است که ۱۰۰ درصد با ایشان همراهی کنم و این تلاش را هم دارم و تاکنون هم‌نشست‌های کاری به جهت پیگیری و رفع امورات شهرستان با نماینده محترم گچساران و باشت داشته‌ایم.

گفتنی است در پایان از خبرنگاران و اصحاب رسانه گچساران تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.