آوای جنوب

فرماندار گچساران: نرخ بیکاری در گچساران ۲۵ درصد است

فرماندارفرماندار گچساران گفت: نرخ بیکاری در این شهرستان ۲۵ درصد است.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست بررسی پتانسیل‌های ایجاد شهرک تولیدی ماهیان زینتی در گچساران که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهرستان گچساران در بحث اشتغال متأسفانه مشکلات بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه بیکاری در گچساران یک معضل و مشکل اساسی بوده است، افزود: البته مشکل بیکاری در سراسر کشور بوده ولی در استان ما و شهرستان ما خاص است.

فرماندار گچساران با اشاره به آمار بیکاری در این شهرستان، عنوان کرد: متأسفانه نرخ بیکاری در شهرستان گچساران ۲۵ درصد بوده است.

رحیمی ظرفیت‌های شهرستان گچساران در زمینه‌های آب و انرژی نفت و گاز ظرفیتی بالا دانست و گفت: خوشبختانه گچساران در زمینه وجود منابع آبی و نفت و گاز از ظرفیت مناسبی برخوردار است.

وی با اشاره به ایجاد شهرک تولیدی ماهیان زینتی در گچساران، ابراز کرد: ضروری بوده که این طرح مورد حمایت و پشتیبانی همه مسئولان دستگاه‌ها و ادارات قرار گیرد.

فرماندار گچساران گفت: هر کاری که از دست ما بربیاید به طور قطع انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا این طرح اجرا و زمینه اشتغال‌زایی در شهرستان گچساران فراهم شود.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president