آوای جنوب

فرماندار گچساران : آرای مردم حق‌الناس است ؛ به مردم قول می دهم از آرای آنها صیانت کنم

به همه داوطلبان انتخابات این قول را می دهیم که انتخاباتی سالم و در کمال آرامش، با شکوه و براساس قانون و مقررات و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم

فرماندارفرماندار گچساران با اشاره به حساسیت دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری، گفت: آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه با مشارکت حداکثری در گچساران فراهم شده است و قول می‌دهیم که از آرای مردم صیانت کنیم.

آوای جنوب / سمیرا نصاری

رحیمی صیانت از آراء مردم را یک اصل مهم در انتخابات دانست و تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه موجب ارتقا جایگاه نظام می شود و همه ما به عنوان مجریان انتخابات وظیفه داریم از آراء مردم به خوبی حراست و پاسداری کنیم.
فرماندار گچساران مهمترین وظیفه خود در دهمین انتخابات مجلس را فراهم کردن بسترهای مشارکت‌حداکثری و صیانت از آرای مردم عنوان کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی را در حوزه انتخابیه گچساران در کمال آرامش برگزار خواهیم کرد، افزود: هیچ دستگاه اجرایی حق دخالت جانبدارانه در این انتخابات را ندارد.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به اصلاح ماده ۶۰ قانون انتخابات توسط مجلس شورای اسلامی گفت: بنابر این اصلاحیه، اعضای شورای نگهبان، اعضای هیأت های نظارت شورای نگهبان، رئیس جمهور، وزیر کشور و معاونان و مشاوران آنها، رئیس و اعضای ستاد انتخابات کشور، رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان، استانداران، فرمانداران و معاونان و مشاوران آنها و اعضای هیأت های اجرایی انتخابات و بازرسان و سایر دست اندرکاران امور اجرایی و نظارتی انتخابات نمی توانند به نفع و یا به ضرر نامزدها و جریانات سیاسی در انتخابات اعلام نظر کنند.

فرماندار گچساران گفت: آرای مردم حق‌الناس است و وظیفه صیانت از آن بر عهده مجریان انتخابات بوده و به مردم قول می دهیم از آرای مردم نهایت صیانت را به عمل آوریم.

نماینده دولت در گچساران در پایان اظهارکرد: به همه داوطلبان انتخابات این قول را می دهیم که انتخاباتی سالم و در کمال آرامش، با شکوه و براساس قانون و مقررات و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president