آوای جنوب

فرماندارگچساران : از ورود خبرنگاران سایت های بدون مجوز به جلسات خود داری خواهد شد

رحیمی فرماندارعبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران با اشاره به انتخابات هفتم اسفندماه امسال، اظهار داشت: تاکنون حدود ۲۰ جلسه در زمینه برگزاری انتخابات در شهرستان گچساران برگزار شده است.

آوای جنوب؛

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی انتخابات در گچساران، افزود: کمیته‌های تخصصی ۶ گانه در زمینه برگزاری انتخابات در شهرستان گچساران تشکیل شده است.

فرماندار گچساران با اشاره به شعبات اخذ رأی در گچساران و باشت در انتخابات هفتم اسفندماه امسال، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات امسال در گچساران و باشت پیش‌بینی شده است.

رحیمی با ابراز گلایه از مدیران دستگاهها و اعضای شورای اداری سطح شهرستان به دلیل عدم حضور در جلسه شورای اداری اظهار داشت:اعضای شورای اداری شهرستان باید در جلسات شخصاً شرکت کرده و هیچ عذری در این زمینه پذیرفته نخواهد شد.
وی با بیان این مطلب که اصحاب رسانه و خبر نقش مهمی در اطلاع رسانی و پیشرفت جامعه دارند و زحمات زیادی را در این راه متحمل می شوند از اصحاب رسانه خواستند با توجه به نزدیکی به انتخابات و جو حاکم بر استان وشهرستان از ایجاد تنش و خبرهایی که باعث ایجاد ناامنی در سطح جامعه می شود خوداری نمایند.
فرماندار گچساران با تاکید بر این مطلب که از ورود خبرنگاران سایت های بدون مجوز به جلسات خود داری خواهد شد از مسئولین سایتها خواستند تا با مراجعه به ادارات ذیربط نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام نمایند.
رحیمی از مسئولین ادارات نیز خواستند تا از برگزاری کنفرانسها و نشستهای خبری بدون هماهنگی و اطلاع قبلی با متولی خبرنگاران خودداری نمایند تا انشاءاله در آستانه برگزاری انتخابات مشکلی در این زمینه بوجود نیاید.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president