آوای جنوب

عبدالرحیم رحیمی: مردم در این چند روز من را شرمنده خود کردند/هیچ کدام از بستگانم در تصمیم گیری من در آینده نقش نخواهند داشت/هیچ کدام از رقبا به اندازه من به مشکلات منطقه آشنایی ندارد

آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب عبدالرحیم رحیمی فرماندار سابق گچساران که مدت ۶ سال سکاندار فرمانداری گچساران بود و پس از آن به عنوان فرماندار ویژه بروجرد و معاون استاندار لرستان مشغول فعالیت شد یکی از کاندیداهای انتخاباتی میان دوره گچساران و باشت است که این روزها در حال برگزاری جلسات و دیدارهای خود با هوادارانش است.

عبدالرحیم رحیمی در گفتگویی با آوای جنوب در گچساران اظهار کرد: خوشبختانه همانگونه که در لایو خود نیز گفتم مطمئن باشید مردم منطقه در انتخابات آینده حماسه با شکوهی خلق خواهند کرد و هر برگ رای آنها رایی مجدد به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی تصریح کرد: تیمی که در حال حاضر مشغول فعالیت هستند از تمامی طوایف هستند و در این چند روز با طوایف مختلف در روستاها و شهر دیدارهایی داشته ام که مطمئنا در آینده صندوق های رای نشان خواهد داد سالها در کنار آنها بودن اعتماد آنها را به همراه خواهد داشت.
رحیمی بیان کرد: به عنوان کاندیدی که سالها در میان این مردم زندگی کرده ام و مسولیت خادمی آنها را داشته ام مطمن می گویم هیچ کدام از رقبای من به اندازه من از مشکلات منطقه شناخت و آشنایی ندارد.
فرماندار سابق گچساران و کاندیدای انتخابات میاندوره ای گچساران و باشت خاطرنشان کرد: در زمان فرمانداری هم ثابت کرده ام فرماندار پشت میز نشین نبوده ام و همواره در میدان کار و عمل بوده ام و با هیچ کس برای گرفتن حق شهرم تعارف نداشته ام و منتظر بخشنامه و دستورالعمل ها نبوده ام بلکه در میدان بوده ام.
رحیمی ادامه داد: مطمن هستم مردم بهترین تصمیم را خواهند گرفت و من نیز تابع تصمیم همین مردم و جوانان هستم.
وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر غلامرضا تاجگردون نیز در منطقه حضور دارد و برادر ایشان نیز مشغول فعالیت می باشد گفت: در گفتگوی گذشته نیز گفته ام وجود هر دو نفر ما دال بر این نیست که دیگری کنار خواهد رفت و من به دفعات گفته ام در گذشته به احترام آقای غلامرضا تاجگردون که در صحنه حضور داشته است ورود نکردم اما با توجه به عدم حضور ایشان قطعا تا پایان در صحنه خواهم ماند.
رحیمی در پاسخ به سوال دیگر آوای جنوب اظهار داشت: در زمان فرمانداری نیز ثابت شد تصمیم گیرنده من هستم نه اطرافیانم و مطمئن باشید اگر لباس خدمتگزاری مردم را بر تن کردم و مردم ما را لایق دانستند تیم مشاوره نخبگان در دو شهرستان گچساران و باشت و نخبگان منطقه در پایتخت تشکیل خواهد شد.

ادامه دارد…

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president