آوای جنوب

روزهای یکشنبه و چهارشنبه ملاقات عمومی شهردار با مردم گچساران

کارکنان مدیریت شهری ویترین خدمت رسانی به شهروندان هستند و باید برای آراستگی این ویترین پیوسته در کار و تلاش بود

زینل زادهشهردار دوگنبدان اظهار داشت: مجموعه کارکنان شهرداری وظیفه و رسالتی جز خدمت صادقانه به مردم ندارند و باید این مهم که کار بهترین عبادت ها می باشد را سرلوحه و نصب العین خویش قرار دهیم چرا که کارکنان مدیریت شهری ویترین خدمت رسانی به شهروندان هستند و باید برای آراستگی این ویترین پیوسته در کار و تلاش بود.

آوای جنوب؛

در ادامه شهردار دوگنبدان از اجرای پروژه‌های بافت فرسوده دوگنبدان با اعتباری افزون‌ بر ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.
اردلان زینل‌زاده اظهار کرد: در حال حاضر پروژه‌های بسیاری از جمله ایجاد پارک‌ها، مناطق تفریحی، پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری و .. در سطح شهر دوگنبدان در حال اجرا است.بافت فرسوده

وی با اشاره به اختصاص بیشترین اعتبار شهرستان به حوزه عمران شهری شهر دوگنبدان، افزود: مجموعه شهرداری دوگنبدان امسال با همتی مضاعف در راستای زیباسازی شهر و فراهم ساختن امکانات رفاهی شهروندان تلاش می‌کند.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: امسال در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ۴ میلیارد و ۲۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک و دارایی استانی و دو درصد نفت در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری و تکمیل پارک‌ها به شهرداری دوگنبدان اختصاص داده شد.

زینل‌زاده با بیان اینکه طی یک‌سال اخیر اقدامات خوبی در جهت گسترش فضای سبز در شهر دوگنبدان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: توزیع بیش از ۲۰ هزار اصله نارنج جهت اجرای طرح کاشت خانه به خانه نهال نارنج از جمله اقدامات خوب شهرداری دوگنبدان در راستای افزایش میزان سرانه فضای سبز طی یک سال اخیر بوده است.

این مسئول در ادامه از تخصیص ۶۴۹ میلیون تومان اعتبار جهت تکمیل دو کانال هدایت سیلاب در این شهر خبر داد و عنوان کرد: ۴ میلیارد و ۳۱۳ میلیون تومان امسال در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به حوزه راه‌سازی شهری اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های اجرایی شهرداری دوگنبدان امسال شتاب بیشتری می‌گیرد، اذعان کرد: پروژه احداث مجتمع فرهنگی گلزار شهدا و محوطه‌سازی این گلزار به اتمام رسیده است.

شهردار دوگنبدان با اشاره به اعتبار اختصاص داده شده جهت خرید تجهیزات این مجتمع فرهنگی، ادامه داد: امسال ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت خرید تجهیزات مورد نیاز این مجتمع اختصاص داده شده است.

زینل‌زاده تکمیل فضای کنار گذر ضلع جنوبی زیرگذر دوگنبدان را از دیگر پروژه‌های اجرایی شهدای دوگنبدان خواند و عنوان کرد: این طرح به مساحت ۵۰۰ متر مربع با اعتباری افزون‌بر ۱۰ میلیاردریال در دست اجرا است.

این مسئول به احداث پارک کودک در این شهر اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در زمینی به به مساحت یک هزار متر مربع اجرایی می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۱۶۷ هکتار از مساحت شهر دوگنبدان در بافت فرسوده قرار دارد، خاطرنشان کرد: بافت فرسوده دوگنبدان با جمعیتی افزون‌بر ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب یک‌هزار و ۳۰۰ خانوار حجم زیادی از جمعیت شهر را در خود جای داده است.

شهردار دوگنبدان با تأکید بر ضرورت تکمیل پروژه‌های اجرایی بافت فرسوده دوگنبدان، تصریح کرد: احداث پارک محله‌ای به مساحت ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع در محل پل بردستانی، تکمیل پیاده‌روسازی و جدول‎گذاری چهار راه صاحب‌الزمان(عج)، محله رادک و خیابان امینی از جمله پروژه‌های اجرایی در بافت فرسوده این شهر است.

زینل‌زاده با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه‌های فوق‌الذکر از ۱۰ تا ۴۰ درصد است، اظهار داشت: این پروژه‌های با اعتباری افزون‌بر ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است.

روزهای یکشنبه و چهارشنبه ملاقات عمومی شهردار با مردم

وی تلاش برای راه اندازی سامانه ۱۳۷  شهر را گامی بزرگ در راستای تکریم ارباب رجوع برشمرد و ادامه داد از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری‌ها چگونگی برقراری ارتباط مفید و مؤثر با شهروندان بوده که راه‌اندازی این سامانه نیز نقش مهمی در آن ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ زبان گویای شهروندان است، افزود: این سامانه با هدف ایجاد رضایتمندی شهروندان به صورت شبانه‌روزی راه‌اندازی و آمده ثبت درخواست‌های مردمی است.

شهردار دوگنبدان در ادامه با اشاره به کارکردهای این سامانه و قابلیت‌های آن، تصریح کرد: این سامانه یک خط ارتباطی میان شهروندان و شهرداری بوده که درخواست‌های مردمی را به مسئولان پس از تفکیک نوع درخواست انتقال می‌دهد.

زینل‌زاده با اشاره به ارجاع درخواست‌های مردمی به واحدهای مرتبط با نوع درخواست جهت پیگیری حصول نتیجه، عنوان کرد: در این سامانه ساز و کارهایی تعبیه شده که مراجعات فیزیکی و حضوری به این شهرداری را کاهش می‌دهد.

وی بررسی فراوان درخواست‌های مردمی را از دیگر قابلیت‌های راه‌اندازی این سامانه خواند و گفت: پایین آمدن حجم مراجعات مردمی با راه‌اندازی این سامانه باعث می‌شود که مسئولان فرصت بیشتری جهت نظارت و بازرسی از پروژه‌ها را داشته باشند.

این مسئول با تأکید بر لزوم همکاری اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص راه‌اندازی سامانه مذکور، اذعان کرد: شهروندان با اعلام درخواست‌های خود از طریق این سامانه علاوه‎ بر اینکه در صرف وقت و زمان خودشان صرفه‌جویی می‌کنند، براساس دسته‌بندی به موقع نیازها سریع‌تر پاسخ می‌گیرند.

شهردار دوگنبدان با بیان اینکه سامانه گویای ۱۳۷ برای اولین‎بار در سطح استان در شهرداری دوگنبدان راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این سامانه فارغ از دیگر جنبه‌های مثبت آن نقش بسزایی در سلامت اداری دارد هر چند بنده بعنوان شهردار روزهای یکشنبه و چهارشنبه در دفتر کارم با مردم شهرستان گچساران ملاقات عمومی دارم و در خدمت آنها هستم.۱۳۷

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president