آوای جنوب

شهردار دهدشت: شهرداری برای تعویض پرچم‌های محرم «بالابر» ندارد

شهرداری برای مواردی که نیاز به بالابر دارد با مشکل مواجه است و باعث نارضایتی شهروندان در این زمینه می‌شود

شهردارتخشاشهردار دهدشت گفت: برای تعویض پرچم‌های مربوط به محرم در سطح شهر و فضاسازی شهر متناسب با اعیاد، بالابر در اختیار نداریم.

آوای جنوب؛
جواد تخشا ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به گزارش خبرنگار فعال کهگیلویه خانم سعادتی نیک مبنی بر نصب پرچم‌های مربوط به ایام محرم در سطح شهر اظهار کرد: شهرداری دهدشت برای پایین کشیدن این پرچم‌ها بالابر در اختیار ندارد.

شهردار دهدشت با بیان اینکه در جلسه شئونات فرهنگی با موضوع فضاسازی شهر در محرم شهرداری موظف به نصب پرچم‌های متناسب با ایام در سطح شهر شده بود افزود: با همکاری اداره برق ناحیه نسبت به نصب پرچم‌هایی در میادین و معابر اقدام شد.

تخشا تصریح کرد: با اتمام ماه محرم و صفر برای پایین کشیدن این پرچم‌ها درخواست بالابر از اداره برق کردیم اما به علت خرابی بالابر هنوز موفق به انجام این کار نشدیم.

شهردار دهدشت گفت: شهرداری برای مواردی که نیاز به بالابر دارد با مشکل مواجه است و باعث نارضایتی شهروندان در این زمینه می‌شود.

تخشا خاطرنشان کرد: برای نصب پرچم‌های متناسب با ایام ربیع‌الاول نیاز به بالابر هست و در مکاتبه با اداره برق شهرستان درخواست بالابر برای نصب کردیم که به علت خرابی این دستگاه تاکنون تعویض پرچم‌ها محقق نشده است.

وی همکاری دستگاه‌های اجرایی با شهرداری در ارائه خدمات به همشهریان را لازم دانست و با بیان اینکه تا زمان ولادت رسول اکرم (ص) چند روزی وقت هست افزود: در صورت در اختیار قرار دادن بالابر نسبت به تعویض پرچم‌های مشکی اقدام خواهد شد.

پیش از این و پس از درج خبر خانم سعادتی نیک که این موضوع را به متولیان امر یادآوری کرده بود ؛ اما شهردار دهدشت ضمن تائید وجود پرچم‌های محرم در بیاناتی تامل‌برانگیز این گزارش را مغرضانه و مطالب مربوطه را اراجیف دانست!

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. شهروند گفت:

    سلام.همومطور که نصب شده میشه درش اورد جناب شهردار

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president