آوای جنوب

شناسایی ۳ شکارچی غیرمجاز در منطقه حفاظت شده خائیز

دستگیریرئیس حفاظت محیط زیست کهگیلویه از شناسایی سه شکارچی متخلف در خائیز خبر داد و گفت: از این شکارچیان ۲ قبضه اسلحه و لاشه ۲ کل و بز کوهی کشف و ضبط شد.

آوای جنوب؛

قدرت‌الله علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در کهگیلویه اظهار داشت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سه نفر از شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده خائیز را شناسایی و به مراجع قضایی اعلام کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کهگیلویه تصریح کرد: در پی گزارش واصله مبنی بر حضور شکارچیان در منطقه حفاظت شده خائیز محیط‌بانان به منطقه اعزام و پس از شنیدن صدای پیاپی شلیک برای یافتن شکارچیان صید وارد عملیات شدند.

علیپور با بیان اینکه موضع تیراندازی در تنگ بیستم از توابع خائیز روی داده بود افزود: محیط‌بانان با گشت‌زنی کنترل منطقه را به صورت محسوس و غیرمحسوس در دست گرفتند.

وی در ادامه عنوان کرد: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در نقطه‌ای مخفی سه شکارچی متخلف را شناسایی و یکی از آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس حفاظت محیط زیست کهگیلویه با اشاره به مواضع تهدیدآمیز شکارچیان در رویارویی با محیط‌بانان افزود: درگیری محیط‌بانان با شکارچیان منجر به ضبط سه قبضه اسلحه کلاشینکف، ۲۰ عدد فشنگ و لاشه ۲ بز و کل کوهی شد.

علیپور با بیان اینکه هر سه شکارچی شناسایی شدند، از دستگیری یکی از شکارچیان خبر داد و تصریح کرد: پرونده تخلف شکارچیان جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president