آوای جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد:

سوئیت‌های استیجاری غیرمجاز در شهرستان بویراحمد جمع آوری می‌شود

خبرفرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد گفت:سوئیت‌های استیجاری در این شهرستان باید ساماندهی و مکان‌های غیرمجاز جمع‌‌آوری شود.

آوای جنوب؛

علی‌شیر زهرایی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد، اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام قوا بحث امنیت مسافران را تامین می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، تاکید کرد: به منظور تأمین امنیت محل‌های اسکان انتظار می‌رود این مکان‌ها در یک نقطه باشند.

زهرایی خواستار توجه بیش از پیش آموزش و پرورش شهرستان به حفظ مسائل امنیتی مسافران شده و افزود: انتظار می‌رود در صورت امکان مدارسی به عنوان ستاد اسکان در نظر گرفته شود که دارای نگهبان و امکانات رفاهی لازم باشند.

وی بر ضرورت همراهی و همکاری جمعیت هلال احمر تاکید کرد و افزود: امید است در تعطیلات نوروز ۹۵ با همکاری و همراهی تمامی مدیران و دست‌اندرکاران ستاد خدمات سفر خدمات ارزنده‌ای به مسافران و گردشگران ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه بخشی از برنامه کاری مسئولان شهرستان در این ایام اطلاع رسانی به مسافران نوروزی است،گفت: میراث فرهنگی در کتابچه‌های راهنما تلفن ۱۱۰ پلیس و سایر سازمان‌های خدمت رسان را اطلاع‌رسانی کند.

زهرایی بر ضرورت فعال کردن دوربین‌های مداربسته ادارات و سازمان‌ها در تعطیلات نوروز تاکید کرد و گفت: با فعال کردن دوربین‌ها در صورت بروز حادثه‌ای می‌توان جوانب را بررسی و زودتر به نتیجه رسید.

وی با تاکید بر اینکه در ایام تعطیلات نوروز بحث غرق‌شدگی در سدها و رودخانه‌ها را داریم، گفت: انتظار می‌رود برای مقابله از بروز حوادث ناگوار تمهیدات لازم از قبیل غریق‌نجات اندیشیده شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد، تصریح کرد: سوئیت‌های استیجاری باید ساماندهی و مکان‌های غیرمجاز جمع‌‌آوری شود .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president