آوای جنوب

ریس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور: “تاج گردون” از مدعیان اصولگرا جلوتر است

ریس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با تشریح ویژگی های اعتقادی ریس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : آقای “تاج گردون” از مدعیان اصولگرایی در حمایت از حوزه های علمیه جلوتر است .

آوای جنوب؛

ریس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با تشریح ویژگی های اعتقادی ریس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : آقای “تاج گردون” از مدعیان اصولگرایی در حمایت از حوزه های علمیه جلوتر است .

حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید “حسن ربانی “که در دیدار با بیان این مطلب افزود ” آقای تاج گردون همیشه به حوزه های علمیه کمک کرده اند و در بسیاری از جلسات گفته ام ایشان از خیلی مدعیان اصولگرایی در کمک به مراکز فرهنگی و اسلامی از خیلی از مدعیان اصولگرایی جلوتر است و امیدواریم با حضور ایشان در راس کمیسیون برنامه و بودجه شاهد حل مشکلات طلاب و حوزه های علمیه باشیم .

وی با تشریح مشکلات طلاب کشور گفت : طلاب در بخش های معیشتی ،مسکن و وام با مشکلات جدی مواجه و نیازمند تدبیر و هماهنگی مجلس و دولت برای رفع این مشکلات است
این استاد حوزه علمیه قم مشکلات بیمه ای و خدمات درمانی طلاب را از دیگر مشکلات این قشر برشمرد و افزود ؛ صندوق طلاب با کسری ۵۰ میلیارد تومانی مواجه است که نیازمند توجه ویژه جناب تاج گردون در رفع این مشکلات است .

ربانی همچنین از کمک ریس کمیسیون برنامه و بودجه در رفع مشکلات حوزه علمیه مشهد تقدیر کرد .

در این جلسه همچنین ریس کمیسیون برنامه و بودجه با تاکید بر حل مشکلات طلاب کشور گفت : مسولان کشوری و مجلس باید در حد محدودیت ها و مقدورات کشور به رفع مشکلات طلاب و حوزه های علمیه و ترویج فرهنگ دینی و مذهبی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اگر توانسته ام کمکی برای رفع مشکلات طلاب و حوزه های علمیه کشور داشته باشم براساس اعتقادات مذهبی بوده است تصریح کرد توجه به مبانی دینی و اعتقادی ارتباطی به اصلاح طلبی و اصولگرایی ندارد و همه باید در این مسیر گام بردارند.

نماینده گچساران و باشت با ارایه راهکارهایی قول داد مشکلات ذکر شده طلاب را در بودجه سال آینده کشور لحاظ و برای رفع آنان اقدام نمایند .

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president