آوای جنوب

روشنفکر: کسانی هستند که صندلیشان در خطر است/مرزبندی گرمسیر و سردسیر راقبول نداریم/با تفنگ و بنر و شیوه های غیرقانونی مخالف هستم

آوای جنوب

مهدی روشنفکر گفت: برخی با تهمت و دروغ،برخی با ابزار نامشروع مانند پول های کثیف و قدرت که از آن زور نام برده می شود و با تزویر شیرازه انسجام و اتحاد را در دو شهرستان مورد هدف قرار دادند و باید با حواس جمع اجازه این موضوع داده نشود.

به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی آوای جنوب جلسه هم اندیشی حامیان مهدی روشنفکر از کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم به میزبانی طایفه سرکوهکی در یاسوج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از طایفه خوشنام سرکوهکی، کسانی که پایبند و متقی هستند و تمام خوبی های یک انسان را در وجود آنها نمایان است و از حضور همه آنها تشکر میکنم.

مهدی روشنفکر گفت: این طایفه اصیل برنامه های خوبی را تشکیل دادند، به همه خطاب میکنم باید حواس خود را جمع کنید که نه تنها میراث فرهنگ گذشتگان هستید بلکه باید حافظ میراث و ناقل این میراث باشید، این فرهنگ در صنف های مختلف طایفه سرکوهکی نمایان است و هر کجا سرکوهکی وجود دارد تعهد و تعبد تجلی دارد بنابراین از تک تک عزیزان سرکوهکی تشکر می کنم

وی افزود: در این‌مسیر پرتردد بر خود فرض میدانم برای رعایت حال مسافران و مردم این شهر به صورت خلاصه مطالبی را بیان کنم، دهه فاطمیه را تسلیت عرض میکنم و یاد شهید سلیمانی را گرامی می دارم.

روشنفکر بیان کرد: سوالی که در ذهن شما است، این بوده چرا در عرصه انتخابات شرکت کردید و در این تلاطم حضور یافتید و چه هدفی را دنبال می کنید؟ در نظام جمهوری اسلامی ایران و در قانون اساسی و در نظام مردمسالاری دینی این چنین پیش بینی شده است که مردم هر ۴ سال می توانند سرنوشت خود را رقم بزنند، با توجه به وضعیت اسفبار فرهنگی اقتصادی و سیاسی و مدیریتی در استان و با توجه به استعداد و استحقاق این مردم، مواردی را بررسی کردیم که این مردم با وجود عظمت و شرافت حق آنها نیست وضعیتی را در این دو شهرستان با آن مواجه هستند و یکی از دلایل حضور بنده به نوع مدیریت در استان است، مدیرانی که در این چهل سال در سطح استان و در دو شهرستان بر اساس مواهب الهی این استان را در جهات مختلف توسعه دهند.

وی گفت: استان ما در رابطه با آسیب های اجتماعی در بین استان ها رتبه اول تا سوم، در خودکشی رتبه اول، در طلاق رتبه های اول، در بیکاری جزء استان های اول، در حوزه اعتیاد رتبه دوم هستیم اما چرا اینچنین است؟ بنابراین دغدغه بنده به علت وجود این مشکلات که برای ما و شما خسته کننده است، همه مردم دردمند و معترض هستند و دارای دردهای مشترک هستند و هم محروم و محزون هستند، استانی که کمتر از یک درصد مساحت و جمعیت با نفت و گاز بیش از ۲۰ درصد و آب بیش از ۲۰ درصد چرا این همه مشکل وجود دارد؟ که به مسائل مدیریتی بر میگردد.

روشنفکر گفت: از وجود مدیران پاکدست در دوران گذشته که عملکرد خوبی داشتند تشکر میکنم اما خطاب من به مدیرانی است که نتوانستند در جهت اشتغال جوانان این استان گام بردارند و نتوانستند از استعداد این جوانان استفاده کنند و حتی گوش شنوایی ندارند، رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم فرموده است بخش کمی از مشکلات کشور مربوط به تحریم است بلکه بیشتر مشکلات مربوط به مدیریت ها است، با همت و غیرت شما امید داریم در دوم اسفند شاهد تغییر باشیم و با این گام های محکم صدای تغییر شنیده خواهد شد.

وی افزود: در طی ۲۵ روز باقی مانده به جوانان خطاب میکنم که حواس خود را جمع کرده و اخلاق مداری و قانون مداری را سرلوحه برنامه های انتخاباتی قرار دهید و اگر سیلی به صورت من زدند جواب بدی را با خوبی پاسخ دهید.

روشنفکر در ادامه گفت: کسانی هستند که صندلیشان در خطر است و در سال ۹۴ با ابزارهای زر و زور و تزویر شروع کردند، در رابطه با انتخابات آینده هرچند استاندار مومن و متقی و هم معاون متعهد به دنبال انتخابات سالم هستند و از آنها تشکر میکنم و از شما مردم درخواست میکنم که در آینده و روزهای پایانی انتخابات ضمن حفظ آرامش و اخلاق انتخاباتی طبق بیان رهبر انقلاب باید یک انتخابات سالم باشد و مشارکت باشد و در حفاظت و صیانت از آرای خود از کانال قانونی اقدام کنید و از هر اقدام غیر قانونی پرهیز کنید، شهرستان های بویراحمد و دنا فرقی ندارد و مردم همه متحد و واحد هستند، برای پیشرفت این دو شهرستان دلم می تپید.

این کاندیدای انتخابات مجلس در ادامه گفت: با این وجود حق خوری و حق کشی و تبعیض برخی دست اندرکاران که به آن مبتلا بودند و مرز بندی مردود گرمسیر و سردسیر و علیا و سفلی ؛ همه باید براساس شایسته سالاری باید امانت را به اهل واگذار کرد و باید شرایطی ایجاد شود که اگر تغییری ایجاد شود و براساس کارشناسی هم مشارکت بالاست و هم افق روشنی داریم.

وی افزود: برخی با تهمت و دروغ،برخی با ابزار نامشروع مانند پول های کثیف و قدرت که از آن زور نام برده می شود و با تزویر شیرازه انسجام و اتحاد را در دو شهرستان مورد هدف قرار دادند و باید با حواس جمع اجازه این موضوع داده نشود و از طریق اعمال عقلایی و علمی و فرهنگی و قانونی برخورد کرد و اجازه نداد نظرات و افکار مردم را به شیوه های ناچیز به سمت و سوی دیگری منحرف کنند زیرا ارزش و شرافت مردم بالاتر از آن چیزی است که برخی دنبال میکنند، زیرا اساس نامه ندای وحدت براساس همدلی است و افراط و تفریط و اصلاح طلب و اصولگرا بر اساس معیارهای انقلابی باشد کسی که به راه شهدا و انقلاب اعتقاد دارد نه کسانی که به نام مذهبی و انقلاب گری سوءاستفاده می کنند.

روشنفکر ادامه داد: بنده در حوزه های مختلف مدیریتی از هرگونه افراط و تفریط دوری کردم، نه تمامیت خواه بودم و نه دچار افراط و تفریط شدم؛ نباید جلوتر از رهبری گام برداشت و براساس معیارهای امام و رهبری گام برخواهیم داشت و امید داریم جریان ندای وحدت جریان امور استان را بر عهده بگیرد.

وی در پایان گفت: با تفنگ و بنر و شیوه های غیر قانونی مخالف هستم و از همه می خواهیم این موضوعات را رعایت کنند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president