آوای جنوب

رئیس اداره کار گچساران : تعداد بیکاران گچساران و باشت ۱۰ هزار نفر است

مهدی پوررئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران گفت: نرخ بیکاری در گچساران و باشت در حال حاضر ۲۷ درصد است.

آوای جنوب؛

بیژن مهدی‌پور با اشاره به معضل بیکاری در این شهرستان، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی شهرستان گچساران معضل بیکاری بوده است.

وی بیان کرد: بیکاری در حال حاضر به یکی از معضلات اساسی جوانان شهرستان گچساران تبدیل شده و ضروری است برای کاهش نرخ آن در این شهر چاره‌ای اندیشیده شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران تصریح کرد: باید برای کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان همه دستگاه‌ها تلاش کنند تا گچساران از این معضل رهایی یابد.

مهدی‌پور به نرخ بیکاری در گچساران و باشت اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه ثبت نام بیکاران باشت در گچساران انجام گرفته شده نرخ بیکاری که محاسبه شده مربوط به شهرستان‌های گچساران و باشت است.

وی افزود: در حال حاضر نرخ بیکاری در گچساران و باشت ۲۷ درصد بوده که متأسفانه نرخ بالایی است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گچساران با اشاره به تعداد بیکاران گچساران و باشت، خاطرنشان کرد: اکنون تعداد بیکاران این دو شهرستان ۱۰ هزار نفر است.

مهدی‌پور تأکید کرد: فراهم کردن زمینه برای سرمایه‌گذاری، حمایت از طرح‌های تولیدی و حمایت و پشتیبانی از تعاونی‌ها و اشتغل خرد می‌تواند در کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان تأثیر بسزایی داشته باشد.

تسنیم/

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. خان گفت:

    با سلام در گچساران چهار دفتر کار یابی وجود دارد و در هر دفتر ۷هزار جوان بیکار نام نویسی کرده است که جمعش میشود ۲۸هزار نفر .این آمار رو خوده آقای مهدی پور چند وقت پیش به من گفت .و میتوانید به دفترها مراجعه کنید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president