آوای جنوب

حجت‌الاسلام بزرگواری:

دلواپسان در صورت تأمین منافع کشور در مذاکرات، مانند دولتی‌ها سوت و کف می‌زنند

اگر خدعه‌ای در کار نباشد و منافع کشور در مذاکرات تأمین شود دلواپسان همراه با آقایان مذاکره‌کننده و دولتی‌ها سوت و کف خواهند زد چراکه همه باید بر سر منافع کشور و ملت یکصدا و همدل باشیم

بزرگوارینماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: دلواپسان هسته‌ای، مخالف مذاکره نیستند بلکه آن‌ها نیز در صورت تأمین منافع کشور و ملت در مذاکرات سوت و کف می‌زنند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با بیان اینکه عده بسیار زیادی در کشور از سر دلسوزی دلواپس مذاکرات و نتایج آن هستند، اظهار کرد: نگران آینده کشور بودن به معنای مقابله با دولت و تصمیمات آن نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در همین مذاکرات گذشته و بیانیه‌ای که از سوی طرفین صادر شد شاهد بودیم که خطوط قرمزی نادیده گرفته شدند و به یقین جای نگرانی دارد.

بزرگواری افزود: وقتی آمریکایی‌ها پس از صدور بیانیه حرف دل خود را از بوق‌های تبلیغاتی می‌زنند شانتاژ نمی‌کنند بلکه واقعیت‌هایی را از زبان خود بیان می‌کنند و در این بین کاری به منافع ما ندارند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: آن‌ها زیرکانه از همین ابتدا خواسته‌های بلندمدت خود را به وسیله افراد مختلف بیان می‌کنند تا راه را بر جمهوری اسلامی در موضوع هسته‌ای ببندند و به همین خاطر است که رهبری معظم انقلاب همواره از خدعه و نیرنگ دشمن در مذاکرات سخن می‌گویند.

بزرگواری با غیر حرفه‌ای دانستن بسیاری از سخنان مسئولان در دستگاه دیپلماسی و دولت در خصوص بیانیه اخیر گفت: آقای رئیس‌جمهور و مسئولان دستگاه دیپلماسی به گونه‌ای از توافق سخن می‌گویند و وانمود می‌کنند به اهداف خود رسیده‌ایم که آینده را در سخنان خود لحاظ نمی‌کنند.

وی افزود: دوستان نمی‌دانند که نمی‌توان به طرف مقابل اعتماد مطلق کرد و این‌ها همواره زیر قول و قرارهای خود زده‌اند و به همین جهت است که نباید مسئولان ما پیش‌داوری کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: البته مردم به خوبی طرف مذاکره‌کننده را می‌شناسند اما این دولت است که در صورت اجرا نکردن مفاد توافق توسط غربی‌ها و بهانه آوردن‌های همیشگی در نزد افکار عمومی دچار مشکل می‌شود.

بزرگواری با اشاره به دلواپسی نسبت به مذاکرات در کشور و با بیان اینکه برخورد خوبی با منتقدان تاکنون نشده است، تصریح کرد: اگر خدعه‌ای در کار نباشد و منافع کشور در مذاکرات تأمین شود دلواپسان همراه با آقایان مذاکره‌کننده و دولتی‌ها سوت و کف خواهند زد چراکه همه باید بر سر منافع کشور و ملت یکصدا و همدل باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president