آوای جنوب

دلایل لغو مناظره مدیر مسئول روزنامه ابتکار و عبدالرضا داوری در دانشگاه آزاد گچساران

متأسفانه تشکل سیاسی همراهان تا ساعت ۲۰ نسبت به تأیید قطعی حضور آقای وکیلی اقدامی نکرد و بنا بر قوانین دانشگاه و شورای فرهنگی این برنامه لغو شد

وکیلیمسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران به تشریح دلایل لغو مناظره مدیر مسئول روزنامه ابتکار و عبدالرضا داوری پرداخت.

آوای جنوب؛

عبدالله نادری لردجانی با اشاره به لغو مناظره محمدعلی وکیلی، مدیر مسئول روزنامه ابتکار و عبدالرضا داوری در خصوص مذاکرات هسته‌ای تحت عنوان «ژنو تا لوزان» اظهار کرد: بر اساس قوانین دانشگاه آزاد و مصوبه شورای فرهنگی طی جلسه‌ای با حضور نماینده تشکل سیاسی دانشجویی همراهان و بسیج دانشجویی برگزار شد، مقرر شد تا دو طرف تا ساعت ۱۷ عصر چهارشنبه نسبت به قطعی بودن حضور افراد مناظره‌کننده اطلاع‌رسانی کنند.

وی افزود: متأسفانه تشکل سیاسی همراهان تا ساعت ۲۰ نسبت به تأیید قطعی حضور آقای وکیلی اقدامی نکرد و بنا بر قوانین دانشگاه و شورای فرهنگی این برنامه لغو شد.

نادری اردجانی ضمن انتقاد از انتشار برخی مطالب انتشار یافته در برخی سایت‌های استانی در خصوص دلایل لغو این مناظره گفت: برخی از رسانه‌های استانی با انتخاب تیترهای جنجالی به بزرگنمایی امری عادی در دانشگاه روی آورده و با این اقدام قصد هدایت دانشگاه به سمت و سوی مسائل حاشیه‌ای دارند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران یادآور شد: برای برگزاری این مناظره محمدعلی وکیلی، مدیر مسئول روزنامه ابتکار از سوی تشکل سایسی دانشجویی همراهان و مهدی دلبند از جوانان دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد معرفی شد که به دلیل عدم استقبال و توجه به استعداهای سیاسی استان توسط آقای وکیلی وی حذف و آقای عبدالرضا داوری جایگزین شد.

نادری لردجانی افزود: علاوه بر عدم اطلاع‌رسانی به موقع تشکل همراهان، بررسی نگرانی و اعتراض‌ جمع قابل توجهی از دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه‌های استان و خارج از آن، حکایت از استفاده ابزاری و انتخاباتی آقای وکیلی از این مناظره داشت.

وی افزود: جمع زیادی از دانشجویان دانشگاه‌های استان بر استفاده انتخاباتی در قالب میتینگ زود هنگام انتخاباتی توسط آقای وکیلی تأکید و نگرانی خود را اعلام کردند که بنا بر نظر و مشورت ضمن احترام و تشکر از طرفین این مناظره لغو شد.

نادری لردجانی ضنت تقدیر و تشکر از مسئولان فرهنگی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با تأکید بر این‌که هیچ‌گونه لغوی از سوی این دانشگاه صورت نگرفته است، گفت: مسئولان دانشگاه آزاد از این مناظره استقبال کرده و موافق برگزاری آن بودند و هیچ خلف وعده‌ای توسط آنها صورت نگرفته است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گچساران در پایان با بیان این‌که بسیج دانشجویی با رسانه‌های مغرض برخورد قانونی خواهد کرد، یادآور شد: رسانه‌ها نباید بر اساس گمانه‌ها و گفته غیر موثق برخی افراد غیر مرتبط، اذهان عمومی جامعه را دچار تشویش کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president