آوای جنوب

دستورالعمل تعیین وضعیت کارمندان آزمایشی در کهگیلویه وبویراحمد تشریح شد

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ دستور العمل تعیین وضعیت کارمندان آزمایشی خبر داد و این دستورالعمل را تشریح کرد .

آوای جنوب؛

مجید محنایی در نشستی که به همین منظور برگزار شد، گفت: بر اساس این دستور العمل تبدیل حکم استخدامی کارمندان پس از طی دوره آزمایشی سه ساله و یا دو ساله به رسمی مشروط به احراز شرایطی است.

محنایی، ارائه گواهینامه های مربوط به گذراندن دوره های آموزشی مطابق با نظام آموزش کارمندان دولت، اخذ تأییدیه گزینش مبنی بر بلامانع بودن تبدیل وضعیت کارمند از آزمایشی به رسمی، عدم محکومیت به یکی از مجازاتهای توبیخ کتبی با درج در پرونده پرسنلی، کسر حقوق و فوق العاده شغل یا عناوین مشابه حداکثر تا یک سوم از یک ماه تا یک سال، تغییر محل جغرافیایی خدمت به مدت یک تا پنج سال، تنزل مقام یا محرومیت از انتصاب به پستهای حساس و مدیریتی و تنزل یک یا دوگروه و یا تعویق در اعطای یک یا دو گروه به مدت یک یا دو سال بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات اداری در طول دوره آزمایشی را برخی از این شرایط عنوان کرد.

وی بیان کرد: در این پروسه، کسب حداقل ۱۸۵ امتیاز از مجموع امتیازات کسب شده بر اساس فرم تعیین وضعیت کارمندان آزمایشی در طول دوره آزمایشی لازم است.

معاون استاندار در تشریح نحوه کسب امتیازات گفت: پایبندی به ارزشهای سازمانی، اخلاقی و دینی تا ۲۰ امتیاز، رضایت ارباب رجوع تا ۱۵ امتیاز، رعایت نظم و انضباط اداری تا ۲۵ امتیاز و تشویق تا ۱۰امتیاز، کیفیت انجام وظایف و ارائه خدمات تا ۲۰ امتیاز، پشتکار و جدیت در انجام امور تا ۲۰ امتیاز، آموزش تا ۲۰ امتیاز، افزایش معلومات و مهارتهای شغلی تا ۲۰ امتیاز، استخدام در فضای رقابتی تا ۳۰ امتیاز، ارزیابی عملکرد کارمند تا ۳۰ امتیاز، و خلاقیت و ارائه پیشنهادی ارزنده تا ۱۵ امتیاز، از جمله این امتیازات هستند.

وی اظهار داشت: در صورتی که کارمند آزمایشی بین ۱۶۵ تا ۱۸۵ امتیاز کسب کند دوره آزمایشی تمدید ودر پایان دو سال چنانچه بالاتر از ۱۳۵ امتیاز کسب نکند پیمانی می شود و در غیر این صورت حکم وی لغو و پایان خدمت برای وی را در پی خواهد داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. مدیر سایت آوای جنوب گفت:

    اینروزها که بحث انتخابات در استان کهگیلویه وبویراحمد نسبت به استانهای دیگر داغتر شده است در این بین ، بحث حضور حاج محمد موحد ، عده ای از جریانات سیاسی را در استان دچار سردرگمی کرده است .
    سوالهای این روزها اینگونه است :
    آیا او می آید و یکبار دیگه از درون کره تبلیغاتی خود بر روی سن با مردم سلام و علیکی خواهد کرد ؟
    بر این اساس و از آنجا که در روزهای گذشته ، ایشان جلسه ای در شیراز با برخی از اصولگرایان کهگیلویه داشته است ، پایگاه خبری آوای جنوب بر آن شد که مصاحبه ای با ایشان داشته باشد :
    در جریان مصاحبه ، وی در مورد اینکه گفته می شود ایشان در آن جلسه ی شیراز گفته اند که کاندیدا خواهند شد و به هیچ وجه کنار نخواهند رفت واکنش نشان داد و گفت این صحبتها از اساس و پایه دروغ است و چنین صحبتی نبوده است .
    حاج محمد موحد در پاسخ به این سوال که جلسه شما پیرامون چه چیزی و با چه انگیزه ای بوده است ابراز داشت : عده ای از نخبگان اصولگرا که قصد کاندیداتوری در حوزه کهگیلویه را داشته اند در شیراز جمع شدند تا در مورد آینده کهگیلویه مذاکراتی صورت پذیرد .
    موحد اظهار داشت هیچ بحثی در آن جلسه در مورد چه کسی کاندیدا شود صورت نگرفت و قرار است در جلسات بعدی پیرامون این موضوع بحث شود اما در حال حاضر فقط بحث وحدت اصولگرایان در استان کهگیلویه و بویراحمد است تا همگی به یک ید واحد برسیم .
    نماینده ادواری شهرستانهای گچساران ، دهدشت و بهبهان در پاسخ به این سوال که بالاخره شما از چه شهری کاندیدا خواهید شد گفت : از شهرها و استانهای مختلفی از من دعوت شده است اما تا این لحظه که با شما صحبت میکنم هنوز هیچ تصمیمی برای ورود به عرصه انتخابات نگرفته ام و فعلا بحث وحدت اصولگرایان است .
    موحد درباره اینکه گفته میشود قرار است او در گچساران کاندیدا شود افزود : عده زیادی از دوستان و مردم گچساران هم با من تماس گرفته اند که خدمت آنها هم گفته ام فعلا هیچ تصمیمی برای حضور در عرصه انتخابات نگرفته ام ، چرا که مهمتر از حضور من بحث وحدت اصولگرایان از همه چیز مهمتر است

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president