آوای جنوب

سخنگوی ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان استان:

در کهگیلویه و بویراحمد دنبال گزینه‌های اصلاح‌طلب شناسنامه‌دار هستیم

مرادیانسخنگوی ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان در کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان اعتدال را یک گفتمان نمی‌دانند، گفت: گفتمان فعلی دولت را برای منافع ملی و رفاه مردم موفق می‌دانیم.

آوای جنوب؛

فرید مرادیان در نشست با خبرنگاران با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: استراتژی اصلاح طلبان استقبال از حضور گسترده کاندیدای اصلاح طلبی در انتخابات مجلس است ولی در نهایت باید به میثاق‌نامه این جریان سیاسی پایبند باشند زیرا در این صورت می‌توانیم احزاب و توده‌ها را فعال کنیم.

مرادیان در پاسخ به این سؤال خبرنگار تسنیم که گفته می‌شود شهردار سابق یاسوج به‌عنوان گزینه اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا انتخاب شده است، آیا این موضوع صحت دارد، خاطرنشان کرد: انتخاب شهردار یاسوج به‌عنوان گزینه اصلاح طلبان در حوزه بویراحمد و دنا صحت ندارد و شورای مرکزی هماهنگی جبهه اصلاحات خودش نمی‌تواند گزینه‌ای را در هیچ حوزه انتخابیه‌ای به‌عنوان گزینه اصلاح طلبان معرفی کند بلکه باید اصلاح طلبان هر حوزه کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب و بعد از آن به شورای مرکزی جهت حضور در لیست سراسری اصلاح طلبان اعلام کند.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال خبرنگار تسنیم که گفته می‌شود اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه گچساران و باشت کاندیدای غیر از نماینده کنونی دارند، ابراز کرد: تاکنون روی گزینه‌ها بحث نکرده‌ایم ولی به‌طور حتم از حضور کاندیداهای دیگر استقبال می‌کنیم.

سخنگوی ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان در کهگیلویه و بویراحمد همچنین در پاسخ به این سؤال خبرنگار تسنیم که آیا امکان دارد اصلاح طلبان روی نماینده فعلی بویراحمد و دنا در انتخابات مجلس آینده اجماع کنند، گفت: در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا دنبال یک گزینه اصلاح طلب شناسنامه‌دار هستیم که آزمون و خطاها در زمینه تفکر اصلاح‌طلبی را پس داده باشد و جامعه آن را به‌عنوان یک اصلاح طلب تأیید کنند.

مرادیان همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا اختلاف اصلاح طلبان حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده پایان می‌یابد، تصریح کرد: از چندصدایی اصلاح طلبان در کهگیلویه استقبال می‌کنیم.

وی عنوان کرد: انتخابات یک سازوکار مناسب و منطقی برای طی کردن مسیر مردم سالاری در کشور است و نظام ما در همراهی توأمان جمهوریت و اسلامیت شکل گرفته و معتبر است.

مرادیان با تأکید بر اینکه اصلاح طلبان با عملکرد خود نباید اصلاح هراسی را تبلغ کنند، ابراز کرد: اصلاح هراسی برای فکر و اندیشه آفت است و باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

سخنگوی ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمن دنبال تسخیر فکر و اندیشه جوانان است، افزود: در صورتی که اشخاص، افراد و گروه‌های سیاسی اهل تدبیر و دوراندیش نباشند در دام جریانات داخلی و خارجی ضدنظام گرفتار می‌شوند.

مرادیان تصریح کرد: تمام قانون اساسی از قداست و ارزش یکسان برخوردار است و حفاظت از تمام بندهای قانون اساسی به‌طور یکنواخت باید در دستور کار اصلاح طلبان باشد.

وی با ابراز اینکه اصلاح طلبان دنبال یک رقابت سالم و قانونمند با اصولگرایان هستند، بیان کرد: امیدواریم در فرایند رسیدگی به صلاحیت کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قانون محور باشد.تسنیم/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president