آوای جنوب

دادستان مرکز استان: تشکیل ۶ پرونده متخلف کرونایی در گچساران/تهدید علیه بهداشت با برگزاری نشست های انتخاباتی

آوای جنوب

دادستان مرکز استان گفت: ۶ پرونده در گچساران برای کسانی که میزبان نشست های انتخاباتی در شرایط کرونا بودند تشکیل شد.

به گزارش آوای جنوب، کمتر از دوماه دیگر تا انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ زمانی باقی مانده است در سال جاری انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، شوراهای شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.

در کهگیلویه و بویراحمد انتخابات رنگ و بویی دیگر و شرایط متفاوتی دارد در استان انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت و انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار می شود.

در این رابطه شرایط قرمز کرونایی برخی فعالیت های انتخاباتی را با محدودیت مواجه کرده است زیرا هرگونه تجمع سبب ایجاد خطر ابتلا به کرونا و افزایش شیوع این بیماری خواهد شد.

در این شرایط استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست ستاد استانی کرونا گفت: برگزاری هر گونه نشست و تجمع انتخاباتی با توجه به شیوع کرونا ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان مرکز استان در همین رابطه گفت: دستگاه قضا، عضوی از ستاد کرونا است و طبق مصوبات ستاد کرونا همکاری های لازم با این ستاد صورت می گیرد.

ملک حسینی با بیان اینکه ۶ پرونده در گچساران برای کسانی که میزبان نشست های انتخاباتی در شرایط کرونا بودند تشکیل شد، ادامه داد: استاندار استان به عدم تایید صلاحیت کاندیداهایی که اقدام به برگزاری نشست های انتخاباتی در شرایط کرونایی دارند اشاره کرد و بنابراین با وارد شدن به فازانتخاباتی دستگاه قضا مصوبات ستاد کرونا را اجرایی می کند.

این مسئول در پایان گفت: در انتخابات گذشته با سایت ها، افرادی که فرهنگ های غلط مانند تیراندازی را داشتند، برخورد شد، در انتخابات سال جاری باتوجه به شرایط کرونا برگزاری تجمعات از مصادیق تهدید علیه بهداشت محسوب می شود که با ارائه گزارش برخوردهای قانونی صورت خواهد گرفت

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president