آوای جنوب

خبرهای خوب بهروز باشتی زاده نماینده کارگران شرکت نفت گچساران برای نفتی های گچساران

۱۳۹۴۰۶۱۰۰۰۰۷۶۶_PhotoAپرداخت پاداش نیروهای پیمانی شرکت نفت گچساران منوط به دستور وزیر نفت است

آوای جنوب؛

نماینده کارگران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در شورای حل اختلاف اداره تعاون، کار و امور اجتماعی این شهرستان گفت: پرداخت پاداش نیروهای پیمانکاری شرکت نفت گچساران نیز منوط به دستور وزیر نفت شده و در دست پیگیری است.

بهروز باشتی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات نیروهای پیمانی و قراردادی شرکت نفت گچساران با حضور مسئولانی از وزارت نفت اظهار کرد: جلسه‌ای با محوریت و نمایندگی نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاونت امور مجلس، معاون وزیر و منابع انسانی وزارت نفت، مدیرکل طرح‌ها، تدوین روش‌ها و مقررات وزارت نفت و اینجانب به عنوان نماینده کارگران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در شورای حل اختلاف اداره تعاون، کار و امور اجتماعی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه در خصوص مسائلی از جمله یکسان‌سازی حقوق، بررسی پرونده‌های برگشتی نیروهای پیمانی برای تبدیل وضعیت که تا فروردین ۹۲ داری شرایط بوده‌اند و مشکلات استخدامی فرزندان جانبازان و شهدا بحث و گفت‌و‌گو شد.

نماینده کارگران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در شورای حل اختلاف اداره تعاون، کار و امور اجتماعی این شهرستان تصریح کرد: در این جلسه همچنین استفاده از خدمات رفاهی از جمله استفاده از منازل سازمانی و امور مسافرت شرکت نفت گچساران مطرح شد.

باشتی‌زاده عنوان کرد: در این خصوص اعلام شد این امور در اختیار مدیرعامل منطقه بوده و نماینده مردم گچساران و باشت نیز تأکید بر پیگیری و احقاق این امور کرد.

باشتی‌زاده با اشاره به پرونده‌های برگشتی نیروهای پیمانی واجد شرایط برای تبدیل وضعیت به قراردادی گفت: مقرر شد که اینجانب طی جلسه‌ای دیگر با تهیه لیست افراد واجد شرایط تبدیل وضعیت نیروهای پیمانی به قراردادی حضور یافته و پیگیر امور باشم.

وی با اشاره به طرح یکسان‌سازی حقوق نیز اظهار داشت: در این خصوص مقرر شده است تا از هر گروه شغلی تعدادی انتخاب و با بررسی میزان حقوق این افراد بر اساس طرح یکسان‌سازی حقوق مراتب را برای پیگیری و اجرای این طرح اعلام کنم.

باشتی‌زاده با بیان اینکه جلسه هفته آینده در دفتر مدیرکل طرح‌ها و تدوین روش‌ها و مقررات وزارت نفت با حضور نماینده مردم گچساران و باشت برگزار می‌شود، افزود: امیدواریم به زودی مشکلات نیروهای پیمانی و قراردادی شرکت نفت گچساران برطرف و طرح یکسان‌سازی حقوق نیز اجرایی شود.

نماینده کارگران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در شورای حل اختلاف اداره تعاون، کار و امور اجتماعی این شهرستان افزود: پرداخت پاداش نیروهای پیمانکاری شرکت نفت گچساران نیز منوط به دستور وزیر نفت شده و در دست پیگیری است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بچه لر گفت:

    اقای باشتی زاده خسته نباشی امیدوارم همیشه خبرهای خوبی داشته باشید

  2. محمد گفت:

    باسلام خسته نباشی ک این همه وقت مرخصی استراحت رفاه خوشی خانواده ات ب پای کارگران نفت گاز گچساران میگذاری اجرت ب خدا انشا خدا وند جبران کند برا خودت خانواده ات همیشه سربلند موفق موید باشی

  3. محمد گفت:

    مرحبا افرین

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president