آوای جنوب

حاشیه های داغ جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چرام/ حمله شهردار به معاون فرماندار

انتصابنشست شورای اداری چرام در حالی با ریاست معاون فرماندار برگزار شد که حاشیه‌هایی به دنبال داشت.

آوای جنوب؛

عصر امروز نشست شورای اداری چرام در حالی با ریاست معاون فرماندار برگزار شد که حاشیه‌هایی به دنبال داشت.

*در ابتدای جلسه که بسیار ملموس بود گرمای حاکم بر سالن بود که اکثر حاضرین با در دست داشتن بادبزن دستی سعی در خنک کردن خود داشتند.

*در حالی که ۱۰ دقیقه‌ای از شروع جلسه گذشته بود عضو شورای شهر چرام در این جلسه حضور یافت که با برخورد معاون فرماندار روبرو شد که گفت: شورای اداری از مهمترین جلسات شهرستان است که تاخیر در حضور برای یک مدیر زشت است و ما اعلام کردیم بالاترین مقام شهرستان هم اگر با تاخیر بیاید در جلسه حضور پیدا نکند.

وی در واکنش به سخنان داریوش پاداش بی‌نظمی را از عاملان برگزاری جلسه دانست که در روز برگزاری نشست و ۱۰ دقیقه قبل از شروع جلسه اطلاع رسانی به وی شده است.

در ادامه این برخوردها، چنگیز برهانی شهردار سرفاریاب نیز با بیان اینکه این بی‌نظمی را خودتان ایجاد کرده‌اید، شما که اینقدر منظم هستید، فقط خود را نبینید و مدیران را هم در نظر گیرید.

وی با اشاره به گرمی حاکم بر سالن، ابراز کرد: ما هیچگونه تمرکزی بر جلسه نداشته و فقط به فکر این هستیم که چگونه خود را باد بزنیم.

*پاداش در ادامه روی صحبت خود را با همه مدیران دانست و ضمن عذرخواهی از عضو شورای شهر، تاکید کرد که منظور وی این عضو جلسه نبوده است.

از دیگر حاشیه‌های این نشست انتقاد رئیس جمعیت هلال‌احمر چرام از عدم همکاری ادارات چرام در مسائل فرهنگی بود.

سیدحسین بهنامیان با بیان اینکه فرهنگ زیربنای جامعه ماست، خاطرنشان کرد: متاسفانه در برگزاری برنامه‌های فرهنگی چرام، تنها هلال‌احمر، شهرداری، سپاه و اداره برق چرام همکاری دارند.

*غلامحسن آتش‌سودا بخشدار سرفاریاب نیز به مدرسه بیدانجیر اشاره کرد و با بیان اینکه پارسال این مدرسه دو دانش‌آموز معمول داشت، تصریح کرد: امسال تعداد دانش‌آموزان به ۴ نفر رسید که باید مسافت زیادی را طی کنند تا درس بخوانند بنابراین انتظار داریم مشکلات آنان رفع شده و بتوانند از وجود و برکت یک معلم خوب استفاده کرده و ادامه تحصیل دهند.

وی به گازرسانی پشته زیلایی نیز اشاره داشت و با بیان اینکه گازی که ۲۲ بهمن سال گذشته به بهره‌برداری رسید، هنوز مورد استفاده مردم منطقه سادات قرار نگرفته است، ابراز کرد: لازم است بحث گازرسانی پشته زیلایی تکمیل شده و قبل از اینکه هوا سردتر شود، مردم طمع گرمای گاز را حس کنند.

*سیدمحمد تقوی نیز در این نشست با بیان اینکه کار فرهنگی مثل پل نیست و دیده نمی‌شود، عنوان داشت: عوارض و تاثیرات کار فرهنگی را در جامعه می‌توانیم ببینیم به همین دلیل قدردانی داریم از اداراتی که در کار فرهنگی تلاش و همکاری دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام، اضافه کرد: برگزاری هرگونه همایش فرهنگی و جشن در فضای عمومی شهر نیاز به مجوز دارد.

وی همچنین از برگزاری مراسم‌های شب شعر، خاطره گویی و برپایی نمایشگاه عکس در هفته دفاع مقدس خبر داد.

*تذکر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام در خصوص ادارات تک کارمندی از دیگر حاشیه‌های این نشست بود.

*گلایه فرمانده ناحیه مقاومت چرام از عدم حضور مدیران در نشست سپاه از حاشیه‌های این نشست بود.

علی‌اصغر نورایی نسب با ابراز ناراحتی از اینکه وقت گذاشته و برای مدیران دعوت‌نامه می‌فرستیم، تصریح کرد: این غیبت‌ها بی‌احترامی است که نسبت به یکدیگر انجام می‌دهیم و اینکه حرمت اداری یکدیگر را رعایت کنیم، خوشایند نیست.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president