آوای جنوب

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی گچساران

آوای جنوب،

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: در طرح شهید سلیمانی ۷۰۰ بسته معیشتی در بین خانوارهای آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

توزیع 700 بسته معیشتی در طرح شهید سلیمانی گچساران

به گزارش آوای جنوب از گچساران، سرهنگ باقر پسنده در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان اظهار کرد: از اسفند سال گذشته  تا کنون  کشور درگیر این بیماری منحوس  هستیم.

وی با بیان اینکه از همان روز اول تا به امروز  بسیج پای کار بوده است، افزود: با اجرای  طرح شهید سلیمانی و تفاهم‌نامه ای که بین بهداشت و ناحیه مقاومت بسیج  منعقد شد، طرح موفقی   در این چند ماه اخیر  اجرا شد که با اجرای این طرح  شاهد روند کاهش ابتلا،  بستری و مبتلا به کرونا بوده‌ایم.

پسنده اذعان کرد: قبل از اجرای طرح محله محور و شناسایی افراد  پنج کمیته عملیاتی، حمایت، رهگیری و مراقبت، آموزش همگانی، پایش و نظارت در راستای  عملیات غربالگری برای مدیریت و کنترل همه‌گیری بیماری کرونا تشکیل  شد.

وی تصریح کرد: تیم رصد با ۲عضو  از نیروهای بسیجی در قالب ۴۰خانوار تشکیل شده که  وضعیت خانواده ها را  بررسی و مورد ارزیابی قرار  داده و به صورت شبانه روز خانوارها را رصد می شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران عنوان  کرد: تعامل خوبی صورت گرفت و ۴۷۲ تیم  تشکیل شد.که این تیم‌ها  از افراد آسیب پذیر از نظر اقتصادی، بیماری های خاص و غیرواگیر را شناسایی و بین این افراد  بسته های معیشتی و بهداشتی توزیع شد.

 پسنده ادامه داد:  در این مدت ۷۰۰ بسته معیشتی در اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در بین خانوارهای اسیب دیده از کرونا توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ابراز کرد: در روزهای آینده نیز آماده هر گونه همکاری هستیم و انتظار ما این است تمامی ادارات پای کار بیایند چرا که برخی ادارات پای کار نیامده اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود و شاهراه بودن گچساران امکان آن هست ما به وضعیت بدی برسیم که باید  محورهای مواصلاتی شهرستان کنترل‌ شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president