آوای جنوب

تعطیلی کلاس‌ها و انصراف از تحصیل در صورت عدم برخورد با مسببان حوادث دانشگاه آزاد یاسوج

بیانیهخواهران بسیجی و عضو تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانه‌ای اعلام کردند: اگر با مسببین و مجریان دعوت از یکی از عناصر فتنه در دانشگاه آزاد یاسوج برخورد نشود کلاس‌های دانشگاه را تعطیل و از تحصیل در دانشگاه‌های استان انصراف خواهیم داد.

آوای جنوب؛

در پی انتشار یادداشتی از سوی یکی از فعالان سیاسی شاخص اصلاح‌طلب بویراحمد و دنا نسبت به قضایای دانشگاه آزاد یاسوج در یکی از سایت‌های محلی، خواهران بسیجی و عضو تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: مسئولان باید پیگیر این حوادث که در آستانه انتخابات در دانشگاه‌ها رخ می‌دهد، باشند.

این بیانیه می‌افزاید: جای این خانم فتنه‌گر برای سخنرانی در دانشگاه یاسوج نبود چراکه سخنرانی وی در چهار دانشگاه کشور لغو شده بود و دانشجویان اعتراض کردند که این حق طبیعی‌شان بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: آن گونه که این فرد در یادداشت خود نوشته زن در دیار ما از احترام خاصی حتی برای راهزنان برخوردار بوده و هست و توهین و بی‌حرمتی به زنان و دختران خط قرمز و غیرت ایلات است اما در حوادث دانشگاه آزاد یاسوج کسی که مدعی تأسیس انجمن فرهنگ و سیاست است با کدام فرهنگ و سیاست بی‌شرمانه به یک دختر دانشجو از همین ایل و تبار سیلی می‌زند.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: عده‌ای به مدت ۲۰ روز یک دختر دانشجو را در دانشگاه تهدید می‌کنند و همچنین شب گذشته یک دانشجوی بسیجی پسر را در بلوار شهر به جرم بسیجی بودن و به احتمال اینکه در لغو سخنرانی یک فتنه‌گر شریک بوده به باد کتک می‌گیرند.

خواهران بسیجی و عضو تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد بیانیه‌ای در ادامه این بیانیه آورده‌اند: حال با مسئولان دانشگاه چه رئیس، چه حراست و چه دفتر نهاد حرفی نداریم، با فرمانداری بویراحمد که باید مامن امنیت و آرامش باشد برای یک سخنرانی مسئله‌دار وارد دانشگاه می‌شود و خواهان برگزاری جلسه است، هم حرفی نداریم، حرف حساب ما با شورای تامین استان و تک‌تک اعضای آن خصوصا اعضای قضایی و امنیتی است که برای یک‌ بار هم که شده پای صحبت دانشجویانی که به جرم دفاع از ارزش‌ها به هزاران عنوان و اتهام به سخره گرفته می‌شوند و مورد بی‌مهری واقع شده‌اند بنشینند ولو عمل نکنند.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: اگر گوش شنوایی هست به صراحت و جدیت اعلام می‌کنیم اگر با مسببین و مجریان و مقصران دعوت از فرد معلوم‌الحال و یادداشت سراسر توهین یکی از اصلاح‌طلبان استان در یکی از سایت‌های محلی و خصوصا با ضاربان دختر دانشجو که بی‌شرمانه حریم دانشگاه را دریدند و حرمت دختر را شکستند برخورد بازدارنده‌ای نشود، کلاس‌های دانشگاه را به تعطیلی می‌کشانیم و دسته جمعی از تحصیل در دانشگاه‌های استان انصراف خواهیم داد چراکه امنیتی نداریم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    حالا تحصیل تو دانشگاه آزاد چه سودی داره که بخاد لغو بشه یا نشه؟ چند تا اختراع تا حالا کردین که تهدید به ترک تحصیل می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. محمد محمدی گفت:

    مگه هر کسی اصلاح طلب باشه فته گر میباشه.اسلام دین رحمت و منطق میباشد شما چطور هنوز صحبت نکرده خانم آذر او را محکوم میکنید فردا در مقابل خدای خویش مسولیت دارید.استاندار باید اجازه این بی حرمتی را ب برهم زدگان سخنرانی‌ خانم آذر شناسایی و طبق مقررات رفتار کند.استان کهگیلویه و بویر احمد مردمانی مهمان نوازی دارد وهر کسی واشخاصی همراهی و حمایت کنن عاملان برهم زدن لغو سخنرانی خود فتنه هستند.

  3. ناشناس گفت:

    کثرا یه مشت بی سوادهستید

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president