آوای جنوب

واکنش سردار خورشیدی به اظهارات منتجب نیا

تعجب می کنم چرا چنین افرادی باید به استان ما بیایند

کاهش تورم کجاست؟ امروز جیب مردم کاهش تورم را احساس نمی کند. بهتر است منتجب نیا جواب جوانان بیکار را بدهد

پس از صحبت های جنجالی رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در یاسوج واکنش های بسیاری از سوی نیروهای ارزشی انقلاب و ائمه جمعه استان را شاهد بودیم .

آوای جنوب؛

در این زمینه دقایقی پیش سردار احمد خورشیدی آزاد از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار  آوای جنوب در تهران به  اظهارات رسول منتجب نیا در یاسوج واکنش نشان داد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت : متاسفانه فضایی که توسط یک عده مانند منتجب نیا علیه نیروهای انقلابی و حزب اللهی ایجاد شده ، از زمانی که دولت آقای روحانی بر سرکار آمده ، نه اولین بار است و نه آخرین بار خواهد بود.
احمد خورشیدی در خصوص اسید پاشی در اصفهان افزود : حادثه اسیدپاشی اصفهان مسئله مشکوکی است که نیت افرادی که این کار را انجام داده اند فراتر از یک اقدام اخلاقی است.
این سردار گچسارانی بابیان اینکه : تعجب می کنم چرا چنین افرادی باید به استان ما بیایند اظهار داشت این غیرقابل گذشت است و این اشتباهی است که مدیر اول استان انجام داده و باید جواب بدهد.
خورشیدی با طرح این سئوال که قائم مقام حزب اعتماد ملی به جای چنین صحبت های بی پایه و اساسی باید جواب سئوالات مردم را بدهد ، کاهش تورم کجاست؟ امروز جیب مردم کاهش تورم را احساس نمی کند. بهتر است منتجب نیا جواب جوانان بیکار را بدهد.
احمد خورشیدی که خود دارای مدرک اقتصاد بین الملل است اظهار داشت : مگر قرار نبود ۱۰۰ روزه اقتصاد کشور را سامان دهند ، اما ندادند.

وی ادامه داد : آنها می گفتند در دولت قبل کار برای چینی ها ایجاد شده بود اما چرا الان واردات از چین ۴۰% افزایش پیدا کرده است؟اینها فرافکنی است و ذهن انسان را به جایی می برد که انسان بفهمد خود اینها دوست دارند این کارها را انجام بگیرد ،این بدترین ظلمی است که به نیروهای انقلابی و حزب اللهی می شود.
این فرمانده دوران ۸ سال دفاع مقدس در ادامه گفت شاید آنها بخواهند شکستهای ژنو را در بازی ها دیگر ادامه بدهندو این خیلی نگران کننده است .
خورشیدی اظهار کرد : آنها یادشان رفته است در سال ۱۳۸۲ با یک تشر وزیر امور خارجه آلمان در کاخ سعدآباد همه چیز را پذیرفتند ، چگونه است که آنروز در برابر خارجی ها کم آوردند، بهتر است منتجب نیا آنروزها را بیاد بیاورد.
امروز من به عنوان یک نیروی بسیجی به این آقا می گویم شما بهتر است مشکلات معیشتی مردم و جامعه را حل کنید.

خورشیدی افزود: توافقات ژنو برای ایران یک ریال سود آوری ندارد ، آمریکایی ها هیچگاه اجازه نخواهند داد این توافقات به سرانجام برسد ، چرا که بارها مقام معظم رهبری فرمودند مشکل آمریکا با ما فقط بحث انرژی هسته ای نیست و امروز خنده دارتر از همه این است که در جریان اسیدپاشی اصفهان خانواده ای حزب اللهی بودند و برادرهای آنها هم جانبازهستند که می گفتند ما هم انقلابی هستیم و هم حزب اللهی و فرمولی که در آنجا بکار برده شده بود از نوع جاسوسهای موساد است که آموزش کامل را دیده بودند.
خورشیدی در پاسخ به این سئوال که به نظر شما وزیر معرفی شده برای وزارت علوم رای خواهد آورد گفت : وزیر پیشنهادی آقای روحانی برای وزارت  علوم رای نخواهد آورد ونمایندگان نیز گفته بودند دانشگاه مرکز علم کشور است و نمی شود اینجا را به جولانگاه سیاسیون تبدیل کرد وبه قول مقام معظم رهبری بهتر است اینها به دنبال پیشرفت علم باشند نه اینکه دنبال فتنه انگیزی باشند.

رسول منتجب‌نیا شامگاه چهارشنبه در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی شهر یاسوج در اظهاراتی تأمل‌برانگیز این گونه گفت که « وقتی طرفدار اسلام طالبانی باشیم یک عده به خود اجازه می‌دهند به اصفهان بروند و بگویند این دختر چون زلفش ۳۰ بیرون است روی صورتش اسید بپاشند».

وی همچنین مدعی شد که جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال ساقط کردن دولت هستند.

این اظهارات قائم‌مقام حزب اعتماد ملی واکنش‌های زیادی را در استان به دنبال داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچساران گفت:

    اقای مشاور خانوادگی احمدی نزاد دردوران خودتان این کشور ۸۰سال به عقب برگرداندید وانها رابدبخت وگداپیشه کردید واین اقتصادکنونی دست پخت ان ۳هزار میلیاردی دوره پدرخانم پسرتان میباشد

  2. بسیجی گفت:

    با سلام خدمت حاج احمد عزیز

    تو در دل ما جای داری

    ای مرد نترس دوران مقاومت
    دوستت داریم تا ابد

  3. سید گفت:

    درود خدا بر حامی سید علی حاج احمد عزبز
    احسنت بر نفست که به ما قوت می دهد

  4. پاسخی به کامنت گچساران گفت:

    افسوس و صد افسوس که زود هست حاج احمد را بشناسی فقط افسوس

    او محبوب قلبهاست

  5. ميرزاهاشم گفت:

    سلام،به هرصورت آقای خورشیدی واقعیات راگفته است.

  6. همسایه گفت:

    اقای خورشیدی ازاد شمایی که یک زمان رییس دفتر ریس جمهور بودی شما حق اضهار نظر برای استان را نداری تو ۸ سال دوران قبل چکار برای استان وگچساران کردی که حالا داری نظر میدی

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president