آوای جنوب

تشییع فرمانده یگان تکاور نیک‌شهر در یاسوج+ تصاویر

۱۳۹۴۰۹۲۰۰۰۰۱۳۲_PhotoAپیکر شهید غلامی فرمانده یکان تکاور ناجا امروز بر دستان مردم یاسوج تشییع شد.

آوای جنوب؛

ظهر امروز و با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان استانی و شهرستانی و آحاد مردم پیکر مطهر شهید علی غلامی فرمانده یگان تکاور ناجا در نیک شهر زاهدان تشییع شد.

در این مراسم همرزمان آن شهید والامقام، خانواده آن و جمعی از مسئولان آمده بودند تا این فرمانده یگان تکاور را بدرقه منزل ابدی خود کنند.

سردار غلامعباس غلامزاده با تسلیت به خانواده شهید غلامی اظهار کرد: نیروی انتظامی در راستای پاسداشت ارزش‌ها، دفاع از کیان و سرزمین و اقتدار ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها حضور خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ناجا آنچه را که برای پایداری و پاسداری از انقلاب اسلامی است در صحنه‌های حق علیه باطل حضور دارد.

سردار تاکید کرد: نیروی انتظامی از تمامی مرزها گرفته تا داخل کشور آماده مقابله با حربه‌های دشمنان است.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امثال شهید غلامی انقلاب را بیمه می‎‌کنند.

برادر شهید غلامی با ابراز افتخار و خرسندی از به شهادت رسیدن برادر خود اذعان کرد: افتخار می‌کنم که برادرم در راه وطن و اسلام قدم برداشته و به درجه شهادت نایل آمده و به جایی که همیشه آرزویش را داشت پر کشید.

به گزارش فارس شهید علی غلامی رئیس یگان تکاوری نیروی انتظامی به همراه دو تن دیگر از کارکنان انتظامی نیک‌شهر در اثر برخورد با تله‌ انفجاری در محور شهرستان نیک‌شهر زاهدان به درجه رفیع شهادت رسیدند.


خواهر شهید

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president