آوای جنوب

تخلف آشکار برخی مدیران در استفاده شخصی از خودروهای دولتی درکهگیلویه و بویراحمد

در مواردی دیده شده که مدیران دیر وقت در محل کار حضور پیدا می‌کنند که استانداری نیز با توجه به حساسیت موضوع…

خودرومعاون توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در استفاده از خودروهای دولتی ضوابط قانونی را رعایت نمی‌کنند.

آوای جنوب؛

مجید محنایی صبح امروز در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دستگاه‌ها باید بکوشند تا حوزه روابط عمومی دستگاه خود را تقویت کنند.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: هرچه روابط‌ عمومی‌ها بیشتر تقویت شوند هم عملکرد دولت به خوبی انعکاس داده می‌شود و هم کار دستگاه‌های اجرایی با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

محنایی در ادامه گریزی به تخلف برخی از مدیران در زمینه استفاده از خودروهای دولتی زد و گفت: این موضوع حساسیت‌های زیادی را به دنبال دارد و متأسفانه برخی از مدیران استانی به هیچ وجه جوانب امر را در نظر نمی‌گیرند و به صورت غیراصولی اقدام به استفاده شخصی از خودروهای دولتی می کنند.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا در زمینه سطح بندی و چگونه استفاده از خودروهای دولتی حساسیت بیشتری به خرج دهند.

محنایی یکی دیگر از تخلف برخی مدیران را عدم حضور به موقع در محل کار خود دانست و افزود: در مواردی دیده شده که مدیران دیر وقت در محل کار حضور پیدا می‌کنند که استانداری نیز با توجه به حساسیت موضوع این مسئله را پیگیری خواهد کرد.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خواست تا بازدید از شهرستان‌ها را در برنامه کاری خود قرار دهند و این موضوع را به صورت جدی دنبال کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president