آوای جنوب

فرمانده سپاه گچساران: تحول در گرو حضور حداکثری در میدان انتخابات/حضور حداکثری در انتخابات نشانه تأیید نظام و انقلاب است

 آوای جنوب،

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: دشمنان سعی در مخدوش جلوه دادن انتخابات پیش رو را دارند و از هر توطئه و فتنه ای استفاده می کنند تا از اعتبار انتخابات بکاهند و مردم را از شرکت در انتخابات بی انگیزه و  برنامه هایشان را برای انتخابات پیاده کنند.

به گزارش آوای جنوب سرهنگ باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد:در آستانه سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد قرارداریم، در حقیقت قیام ۱۵خرداد به عنوان طلیعه نهضت حضرت امام راحل به شمار می رود.

وی افزود: قیام ۱۵خرداد نقطه عطفی در تاریخ معاصر این مرز و بوم است که در آن پیوند امام و ملت تجلی یافت و زمینه فروپاشی رژیم منحوس پهلوی و حکومت طاغوت را رقم زد.

پسنده گفت:امام راحل انقلابی را بنیان نهادند که امروز خار چشم دشمنان شده است، بنابراین با گذشت ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب با همه دسیسه ها،فتنه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی ، اما همچنان ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت های جهان نام برده می شود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه تصریح کرد: امروز ملت بزرگ ایران اسلامی با تبعیت از ولی فقیه دشمنان را زمین گیر کرده اند در حالی که دستاوردهای انقلاب اسلامی وارد عرصه های فن آوری و تولید شده اند و با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه غرب و ایادی استکبار در برابر مشکلات ایستاده اند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت:باید توجه کرد که این اولین انتخابات ریاست جمهوری در چله دوم انقلاب است، و دشمن برای پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات از مدت ها قبل برنامه ریزی کرده است.

پسنده تصریح کرد: دشمنان سعی در مخدوش جلوه دادن انتخابات پیش رو را دارند و از هر توطئه و فتنه ای استفاده می کنند تا از اعتبار انتخابات بکاهند و مردم را از شرکت در انتخابات بی انگیزه و  برنامه هایشان را برای انتخابات پیاده کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه افزود: به هرحال نقش رسانه‌ها در مشارکت حداکثری مردم در امر انتخابات برکسی هم پوشیده نیست، بنابراین خبرنگاران ،اصحاب رسانه و فعالین رسانه ای با هر اندیشه و نگاه سیاسی باید برای افزایش مشارکت مردم و پویایی ارکان دموکراسی از هیچ تلاشی هم مضایقه نکنند.

وی ادامه داد: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش موثری در آگاهی بخشی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را دارند که می توانند با امید آفرینی و تبیین خدمات نظام و دستاورد های انقلاب، زمینه را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کنند.

پسنده خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه موتور تبلیغاتی و رسانه ای دشمن از مدت ها قبل سعی در ناامیدی و دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق های رای کرده است، پس شایسته است خبرنگاران و اصحاب رسانه با آگاهی بخشی ،روشنگری و بصیرت افزایی به منظور حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای با هدف تعیین سرنوشت خودشان نیز تلاش نمایند.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president