آوای جنوب

تاجگردون :درب دُکان کاسبان قوم گرایی را باید تخته کنیم/ عزت مردمم مهمتر از چپ و راست بودن است

تاجگردنبه امید خدا و حمایت های مقام معظم رهبری از برجام روزهای خوبی را در آینده کشور خواهیم داشت و من به شما قول می دهم مملکت خوب خواهد شد.

آوای جنوب؛

غلامرضا تاج‌گردون ظهر امروز در جمع بخشی از مردم خیرآباد از توابع گچساران در تالار رضا اظهار کرد: قوام و ستون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم هستند؛ کسانی که ایران را برابر تمامی ناملایمات و تحولات ایران را سرآمد جهان کرده اند.

وی افزود: مردم در جمهوری اسلامی ایران همواره به واسطه نقشی توسط رأی که در انتخاب ایفا می‌کنند؛ توانسته‌اند در تمامی فراز و نشیب‌ها به خوبی ایفای نقش کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وطن، میهن، دین و زندگی برای مردم بسیار اهمیت دارد و همه این مسائل در قالب سه کلمه جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.

تاج‌گردون بیان کرد: جمهوری نخستین مسئله در این امر است امری که امام راحل آن را رقم زد و این به معنای نقش مهم مردم در اداره کشور است.

وی افزود: جمهوری به معنای این است که شما مردم علی‌رغم همه مشکلات قومی، شخصی، دینی و سیاسی به زیبایی نیازهای جامعه را در الفاظ زیبا بیان می‌کنید تا به شخصی که قرار است نماینده شود، اعلام کنید ما شما را انتخاب می‌کنیم.

تاج‌گردون اظهار کرد: فراموش کردن مردم به عنوان خیمه‌های نظام جمهوری اسلامی به معنای نابودی است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جمهوری ما به واژه زیبایی اسلام مزین بوده به معنای اینکه این نظام باید بر مدار دین بچرخد.

تاج‌گردون ایران را کلمه سوم و مهم نظام جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: ایران سرزمینی بزرگ در خاورمیانه با منابع غنی بوده و دارای مردمی با تمدن که تمدن آن به دنیا تنه می‌زند.

وی با بیان اینکه این سه واژه جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه نباید به فراموشی سپرده و خدشه‌دار شود، گفت: هیچکدام از این کلمه‌ها نباید کنار گذشته شود زیرا همه مردم با همه ادیان در این کشور زندگی می‌کنند.

تاج‌گردون در ادامه با طرح پرسشی مبنی بر اینکه آیا حضور مردم تنها برای حضور در پای صندوق‌های رأی است، اظهار کرد: نه اینگونه نیست علی‌رغم اینکه کهگیلویه و بویراحمد افتخار حضور ۹۰ درصدی در انتخابات را در سطح کشور دارد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی از مبحث‌های جدی اسلام عدالت بوده؛ عدالتی که باید در جمهوری اسلامی ایرن با روش‌های علمی حاکم شود.

تاج‌گردون با طرح پرسشی مبنی بر اینکه آیا مردم را تنها برای حضور در انتخابات لازم داریم، بیان کرد: تنها پز دادن به حضور ۹۰ درصدی مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات خیانت است و این جمهوری نیست.

وی افزود: برای ایفای نقش بهتر در نظام جمهوری اسلامی ایران و اداری حق و حقوق خود متناسب با ایفای نقش و حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب کارهای دیگری نیز باید انجام داد.

تاج‌گردون یادآور شد: برای انتخاب یک نماینده در استان کهگیلویه و بویراحمد، گچساران و باشت نخستین قدم شناخت از انجام کاری است که قصد انجام آن را داریم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه گچساران روزانه ۱۰۰ هزار بشکه نفت تولید و صادر می‌کند و این امر مایه به رخ کشاندن توسط کاندیدها شود، عددی که از بچه تا پیرزن گچسارانی از آن اطلاع دارند، کفایت نمی‌کند.

تاج‌گردون تصریح کرد: بعضی از نمایندگان تولید و صدور ۵۰۰ هزار بشکه نفت توسط گچساران در دوران تحریم با میزان کلی صادرات هزار بشکه نفت در روز را باور نداشتند اما این واقعیت امروز شهرستان گچساران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یک نطق، سخنرانی و سخن زمانی موثر است که به نتیجه برسد، گفت: بیان یک موضوع به دلیل برانگیختن شور و احساسات مردم زمانی ارزش دارد که خود را نشان دهد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با یک تاج‌‌گردون به تنهایی و یک رئیس کمیسیون بودن نمی‌شود همه مشکلات را برطرف کرد اما این راهی برای برطرف کردن مشکلات پیش‌رو است.

تاج‌گردون افزود: برای رهایی از زنجیره‌های فقر و محرومیت همراهی و همدلی با وجود مشکلات فراوان است.

وی طرح مسائل و مشکلات برای گوشزد کردن به مسئولان را راهکاری خوب و عالی عنوان و اظهار کرد: عدم قطع ارتباط بین مردم و مسئولان برای انجام دادن کارهای لازم و رفع مشکلات لازم‌تر است.

تاج‌گردون در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جریان، تفکر و نگاه سیاسی خود را در بازار مکاره خریداری نکرده‌ایم که آن را به فروش برسانیم، گفت: چرا ما باید در نقاط اختلاف‌انگیز با هم زندگی کنیم، ما چه اصلاح‌طلب و اصولگرا باید در نقاطی که سبب بهبود زندگی، ارتقا و عزت کشور و جمهوری اسلامی ایران اشتراک داشته باشیم.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: همه ما در راهپیمایی‌ها، جنگ و در همه مناسبت‌ها از جمله مشکلات و تحریم‌ها همراه هم هستیم اگر انتخابات مجلس به معنای این است که نماینده چماق بردارد و بر سر جناح مخالف بزند که جامعه باید به دو گروه تبدیل شود.

تاج‌گردون افزود: اگر اینگونه شود که باید جامعه به دو صف جدا تبدیل شده و پس از انتخابات نیز با همدیگر دچار دعوا و اختلاف شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تعدد اقوام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، تصریح کرد: گچساران نیز دارای اقوام متعدد ترک، لر، بویراحمد و باوی بوده و نقطه اشتراک برای انتخاب باید نقطه‌ای باشد که همه اقوام و طوایف احساس آرامش برای زندگی بهتر داشته باشند.

تاج‌گردون ادامه داد: اگر قرار است بعد از انتخابات عده‌ای چماق برداشته و بر سر دیگری بکوبند باید صف‌کشی و جدایی ایجاد شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه قائده جمهوری اسلامی ایران این نبوده، نیست و نخواهد بود، بیان کرد: ما باید با دوری از این مسائل به آینده‌ای بهتر فکر کنیم.

تاج‌گردون با بیان اینکه بعضی از افراد تمایلی به وحدت و بهبود بهتر زندگی مردم ندارند، تصریح کرد: کسی که به واسطه استفاده از تعصبات قومی و قبیله‌ای سعی در پررونق کردن دکان سه‌نبش خود کند، باید بداند این مسائل نقاط اختلاف جامعه بوده که هیچ وقت کمکی به ما نکرده است.

وی افزود: اگر احساس ناامنی در برخورد با تاج‌گردون و تاج‌گردونی‌ها در خواسته‌های عمومی خود پیدا کردید، تاج‌گردون را انتخاب نکنید.

تاج‌گردون در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: هر جریانی عده‌ای کاسب دارد و باید دکان کاسبان قوم‌طلبی و قومیت‌طلبی تخته شود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در جمهوری اسلامی ایران مدت‌هاست که کاسبان دارند کار می‌کنند، کاسبان فتنه، کاسبان تحریم و امروز هم کاسبان قوم‌طلبی.

تاج‌گردون اظهار کرد: اقتدار و افتخار همه ما به قوم خود است، قوم‌دوستی و افتخار به قوم امری پسندیده بوده و منافاتی با دین هم ندارد اما اگر در پی حاکم کردن قوم‌گرایی برزندگی خود باشیم این کار ایراد دارد.

وی در بخش دیگری اط سخنان خود عنوان کرد: انتخاب یک فرد بسیار سخت‌تر از شخصی است که تازه قصد انتخاب شدن دارد، من را باید سخت انتخاب کرد.

تاج‌گردون گفت: عملکرد مرا بررسی کنید اگر خوب کار کردم مرا انتخاب کنید هیچ اشکالی ندارد این نشست ها و من وظیفه دارم گزارش بدهم و این نشست ها اشکالی ندارد شما باید مرا به سلابه بکشانید در برابر عدم تعهداتم.

وی ادامه داد: من برای عده‌ای در شهر خودم متاسفم هنوز پس از ۳۰ و اندی سال می‌گویند تاج‌گردون اعتقادی به نظام و ولایت مطلقه فقیه ندارد، تو کی هستی که قصد ارزیابی مرا داری که به ولایت مطلقه فقیه اعتقاد دارم یا نه.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصلا در قامت تو هست که مرا محک بزنی و ارزیابی کنی؟ تو می‌دانی ولایت مطلقه را با چه طهی می‌نویسند که قصد ارزیابی مرا داری یک شخص را الکی محرم مظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌گذارند که اطلاعات کل نظام را از این ور آن ور وی بگذرد و در ذهن و قلم و امضای وی بیاید!

تاج‌گردون گفت: رهبری صریح فرمودند که مسئله برجام با این حدود باید انجام شود، تمام. فقط یک جا گفت مجلس تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: وقتی ولی فقیه یک مرجع می‌شود یعنی فتوای ایشان برای کشور نافذ است بر دیگر مراجع رهبری حکم می دهد تولید بمب اتم حرام است من در جمهوری اسلامی ایران قصد کار کردن دارم و فتوای رهبری را حاکم میدانم.

تاج‌گردون افزود: خوشبختانه در مورد مسائل مالی کمتر اتهام می‌رنند از جمله کارخانه فلان جا وام و بهره فلان جا، اگر خان بودیم و اگر خانزاده بودیم و کدخدا هیمن هستیم مستعضف باشیم همین هستیم و این مردم با همین سوابق خانوادگی مرا انتخاب کردند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: من برای نمایندگی دکانی باز نکرده‌ام تا مال اندوزی یا انتصاب سیاسی کنم و جایگاه سیاسی در کشور داشته باشم.

تاجگردون ادامه داد: نگذارید دکان‌های باز کنید که بخواهد ثمره جان شما و بچه های شما را بمکد بخاطر رونق گرفتن دکان خود هر کسی باشد در قامت هر لباسی با هرجایگاهی وزیر باشد، مدیرکل باشد، هرعددی باشد، اخوند باشد، پاسدار باشد، تاجگردون باشد هر کسی باشد باید بدانیم چیزی کمک مهم است جمهوری اسلامی و تن دادن به قائده‌های این نظام و عزت مردم است.

گزارش تصویری تا ساعاتی دیگر در همین سایت خبری

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    احسنت و درود بر تاجگردون امید مردم گچساران

  2. عصریخبندان گفت:

    همه حرفها سرشار بود از پارادوکسهای شتابزده نگاه قومیتی را شما وامثال شما باز کردند دکان شما پراست از زدو بندهای مختلف چرا خودرا مبرا میدانید خیلی جای تاسف دارد که اینهمه باغرور از خود تعریف میکنید بگذارید دیگران شمارا بشناسند مگه شناسنامه خودرا به رخ مردم نمیکشید مگر همین مردم نبودند کسی شمارا میشناخت شما ولی نعمت مردم هستید نه اربابشان که بخواهید برایشان شاخ وشانه بکشید این احترام را از کجا اورده اید که اینگونه بر مردم فخر میفروشید تاب انتقاد را ندارید به مسائل قومیتی وطوایفی شما دامن زده اید درگود بمانید واز خود دفاع کنید چرا فخرفروشی میکنید شماهم مانند دیگران هستید کمی تامل وتعمق کنید ببینید کجای این قافیه را باخته اید میدان بی رقابت که پیروزیش بی ارزش است با تکبر با مردم سخن نگویید پاسخ مردم دراسفندماه به عملکرد شما داده میشود این میدان جای تاختن بر مردم نیست اینجا مردم بر شما ارجح و برترند با مردم معامله نکنید وعده های توخالی ندهید انچه ازدستتان برمی اید ودرتوانتان هست انجام دهید رای مردم تعیین کننده پیروز انتخابات میباشد سر تعظیم به مردم فرو اورید که اینان ولی نعمتان شما هستن .

  3. عجب!!!!!!!!!!!!!! گفت:

    عجب!!! میبینم که علیمراد کاظم پور از تاج مینویسه و حمایت میکنه. این که میگفت من اصولی دارم و نمتوانم از آن عدول کنم. و حمایت از تاجگردون را تقویت فتنه میدونست!!! اصلاحاته شوخی نداره حتی با مهره ای مثل علیمراد.دیدی چه زود اصلاح شد؟همه چیز و همه کس قابل اصلاح است و متغییر.

    1. مدیر سایت آوای جنوب گفت:

      سلام و باتشکر از پیام شما
      وقت ندارم فقط به صورت خلاصه می نویسم
      مسیر ما در آوای جنوب اطلاع رسانی شفاف و بی طرفانه در امر انتخابات می باشد هر چند به اصولمان پایبندیم
      اما اصحاب رسانه باید با روشنگری و آگاهی بخشی به مردم فضا را برای انتخاباتی سالم فراهم کنند اخلاق محوری، عدالت محوری، صداقت و صحت در انتشار اخبار، ازجمله ویژگی های برجسته اصحاب رسانه بویژه خبرنگاران است.
      در انتخابات پیش‌رو مردم ما حماسه‌ساز خواهند بود و نقش رسانه‌ها این است که در راستای هرچه باشکوه‌تر شدن این رویداد ملی تلاش و زمینه حضور مردم در انتخابات را فراهم آورند.
      در بحث انتخابات مشارکت حداکثری مورد توجه است زیرا در زمان حساس و بحرانی به سر می بریم که دشمن و استکبار چشم به مسائل داخل ایران دوخته اند تا از آب گل آلود ماهی بگیرند.
      رسانه ها و خبرنگاران می توانند با اطلاع رسانی درست به مردم مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب نمایند تا مردم بتوانند از اطلاعاتی که رسانه در اختیار آنان قرار می دهد گزینه برتر انتخاب شود و فردی را روانه مجلس نمایند که متعهد به نظام بوده و در جهت خواست رهبری و مردم گام بردارند و گزینه برتر را انتخاب کنند.
      و در پایان دوست عزیزهر رسانه یک جهت گیری سیاسی خاص خود را دارد، اما اصل اطلاع رسانی باید دقیق و بی طرفانه باشد و موضوعات مربوط به سازوکارهای انتخاباتی، شرایط نامزدهای انتخاباتی و سیستم های انتخاباتی باید برای مردم به خوبی روشن شود. این بحث اطلاع رسانی یکی از وظایف اصلی رسانه است
      باتشکر علی مراد کاظم پور

  4. دیروز فردا گفت:

    ضمن عرض سلام و ارادت خدمت مردم فهیم باشت وگچساران
    کبک سرش را در برف فرو میبرد به گمان اینکه بنی ادم کور است به مثابه رفتار خروس ازکدام خیرابادی ها حرف میزنید این میتینگ انتخاباتی همه اقوام بود مانند برنامه ها وهمایشهای قبلیتان…(هوشکله)…مردم خودبهترین ناظرانند اقای نماینده جنابعالی در جلسه بیان نمودی مراوده با این مردم کاری عبث است از کدام مردم صحبت میکنید.اگر مردم قوام وستون اقلابند پس چرا درجمع مردم ان جمله کذایی رابکار برده اید. شما بیان نموده اید که فراموش کردن مردم نابودی است این جمله را درست گفتید چون خود به این واقعیت پی برده اید که اینگونه ملتمسانه از مردم یاد میکنید.در جایی دیگر بیان نموده ای یکی از مباحث جدی اسلام عدالت است :اگر منظور حیدر عدالت است جای بحث وکنکاش دارد به مثابه بکار گیری شش نفر از یک خانواده اما اگر منظور عدالت اسلامی ست بین فاخر بادر فاضل عادل با مردم چه عدالتی برقرار کرده ای .
    اینهمه ازقوم گرایی صحبت نموده ای بدنبال چه چیزی هستید جز اینکه میخواهید تنش ایجاد نمایید و از این اب گل الود ماهی بگیرید چه کسانی بین قومیتها بدنبال شکافند واز ان بهره برداری میکنند.
    یک هشدار هوشیار باش که فردا دیر است.

  5. خاطرخواه گفت:

    اقای نماینده محترم چه رفتاری ازت سرزده که نیروهای کلیدیت کانون توجه رقیبانت گشته وهروز از کنارت دورتر میشوند خود را بخواب زده اید یا واقعا درخوابید افرادی مانند کوه حمایتت کردندوبه کرسی سبز نشاندند تااینکه بتوانی در کشور خودی نشان دهی مگر خود هشت سال سال پیش کاندید نبودی اما چرا با انرژی مضاعفت موفق نشدی پر واضح است؟
    ضمن احترام به همه افراد هم اکنون خیلی ها بخاطر منافع دورت حلقه زدند درحالی که بایک نسیم ازکنارت میگذرند.
    تکبر انسان را ازپای در می اورد ودروغگویی بزرگترین بلا است حیله ونیرنگ وفریب درقاموس انسانیت جایی ندارد خداوند شمارا به راه حق هدایت کند.

  6. دانشجو بیدار است از فتنه گر بیزار است گفت:

    بیچاره مردم صاف و ساده اما بصیر روستای خیرآباد که این برنامه فقط سوء استفاده ای شد از نام و نشانشان …
    برنامه ای که بانی اون فقط یه خانواده بودند چطور به اسم مردم شریف و ولایتمدار خیرآباد تموم شد ؟؟؟؟!!!!
    چقدر سوء استفاده و مردم رو پله قرار دادن برا رسیدن پست و مقام های بالاتر
    ادبیات جناب دکتر جالب شده جدیدا ادبیات تند و خشن و چماق گونه شده
    یکی نیست بگه شما و امثال شما با این به قول خودتون سایقه سی و اندی سال این چه نوع ادبیاتیه که دارید ؟؟؟

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president