آوای جنوب

بزرگواری: مشکلات پروژه پتروشیمی دهدشت پیگیری می‌شود

بزرگوارینماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات پروژه پتروشیمی دهدشت در حال پیگیری است.

آوای جنوب؛

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در یاسوج با اشاره به وضعیت پروژه پتروشیمی دهدشت، اظهار داشت: کارهای اولیه پروژه پتروشیمی دهدشت مانند سنددار کردن زمین، برطرف شدن مسئله زیست محیطی و طراحی و سایر اقدامات لازم انجام گرفته شده است.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه باید خوراک پتروشیمی دهدشت را پتروشیمی گچساران فراهم و خوراک پتروشیمی گچساران را پالایشگاه بیدبلند ۲ فراهم کند و پالایشگاه بیدبلند ۲ با پیشرفت ۲۵ درصد تعطیل شده، سرمایه‌گذار حاضر نبوده روی پروژه پتروشیمی دهدشت سرمایه‌گذاری کند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: سیکل ارتباطی این پروژه به هم یک مشکل کشوری بوده که با برگزاری جلسات متعددی در حال پیگیری است.

بزرگواری افزود: تاکنون جلسات متعددی با نمایندگان گچساران و باشت و بهبهان و ممسنی در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری مشکلات این پروژه‌ها برگزار کرده‌ایم و در حال پیگیری مشکلات هستیم و قرار است پالایشگاه بید بلند ۲ به زودی فعال شود.

وی به اهمیت پروژه پتروشیمی دهدشت اشاره و تصریح کرد: این پروژه در رونق اقتصادی این شهرستان و استان نقش بسیاری دارد.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این پروژه می‌تواند سبب ایجاد اشتغال‌زایی در سطح شهرستان دهدشت و شهرهای حومه شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president