آوای جنوب

بزرگواری : دانشگاه‌های ما تنها به کارخانه‌های تولید مدرک تحصیلی تبدیل شده‌اند

بزرگوارینماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان از علل اصلی بالابودن نرخ بیکاری است.

آوای جنوب؛

حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری با اشاره به آمار بالای بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد در کشور در ردیف چهار تا پنج استان‌هایی بوده که نرخ بیکاری آن بالا است.

وی به علل معضل بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در استان از علل اصلی بالابودن نرخ بیکاری است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها، سرمایه‌گذار داخلی یا خارجی حاضر نیست در استان ما سرمایه‌گذاری کند و کارخانه‌ها یا پروژه‌های اشتغال‌زا راه‌اندازی شود.

بزرگواری عنوان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد از داشته‌های خوبی مانند آب و زمین‌های حاصلخیز استفاده بهینه نمی‌شود و جوانان تحصیلکرده ما همه به دنبال کار اداری و دولتی هستند.

وی گفت: دانشگاه‌های ما تنها به کارخانه‌های تولید مدرک تحصیلی تبدیل شده‌اند و به فکر کارآفرینی نیستند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تعاونی‌های موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد نتوانسته‌اند در راستای فلسفه وجود خود خوب عمل کنند.

بزرگواری افزود: فرهنگ‌سازی در راستای فعالیت تعاونی و رونق تعاونی‌ها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ضروری بوده و به این حوزه باید بیشتر توجه شود.

تسنیم/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president