آوای جنوب

بزرگواری از چماق تا ماشه ی برنو!

بزرگواریبزرگواری با اشاره به روند بررسی بحث سد بالیاب گفت: باتوجه به اینکه ابتدا قصد داشتند این سد را به نام خوزستان ثبت کنند، من به آنها گفتم که اگر این کار را بکنند، به مردم غیرتمند بهمئی می‌سپارم دست به ماشه برنو ببرند.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری امروز در حاشیه افتتاح ساختمان زایشگاه دیشموک، با بیان اینکه، شهرستانی دیشموک و قلعه رئیسی را با جدیت هرچه تمام پیگیر بوده و هستیم، تصریح کرد: دوبخش جاورده و اسفندان را تونستیم برای مردم این مناطق به ارمغان بیاوریم.

بزرگواری با اشاره به روند بررسی بحث سد بالیاب گفت: باتوجه به اینکه ابتدا قصد داشتند این سد را به نام خوزستان ثبت کنند، من به آنها گفتم که اگر این کار را بکنند، به مردم غیرتمند بهمئی می‌سپارم دست به ماشه برنو ببرند.
وی با بیان اینکه من تا خردادماه نماینده کهگیلویه بزرگ هستم و پیگیر مسائل شهرستانهای چهارگانه خواهم بود، افزود: در این چهارسال میدان را به جوانان با استعداد و پای کار می‌دهم تا شاید با شعارهای اشتغالزایی که می‌دهند، شغل ایجاد کنند.

بزرگواری گفت: نامزدهای انتخاباتی بدانند که ایجاد اشتغال دست نماینده نیست و این امر فقط به کمک و با برنامه دولت محقق می‌شود.

وی، با بیان اینکه، دولت با نفت ۲۵دلاری نمی‌تواند کارخانه بزند و شغل ایجاد کند، بیان کرد: بیش از ۱۱۰ هزار بیکار در استان داریم که با شعارهای نامزدهای انتخاباتی حل نمی‌شود.

وی در بحث پیگیری گازرسانی به دیشموک خطاب به مردم گفت: مدارک بسیار زیادی به عنوان نماینده عام‌المنفعه شهرستان دارم، از نطق و تذکر در مجلس گرفته تا مستندات کتبی و نوشته‌های فراوان که به جدمسئله گازرسانی به دیشموک را پیگیری کردم.

وی با بیان اینکه، یک شخص از دیشموک برای انجام کار خیر خویشاوندی به سادات ما آمد و اظهار کرد: برادر من استاندار فلان منطقه بود، گاز را برای مردم آورد.

بزرگواری گفت: این دیگر چه نمک به حرامی و نمک‌نشناسی است و تصریح کرد: آن کسی که این حرف را زد نمکش حرام است، زمین‌خوار بوده و من با مدرک با مردم دیشموک حرف می‍‌‌زنم.

بزرگواری گفت: مردم دیشموک بیش از ۶ هزار رای به من دادند و وظیفه من این است که مشکلاتشان را پیگیری و حل کنم

وی با شاره به حوادث اخیر منطقه و جو علیه مسلمانان به ویژه شیعیان، گفت: ما باید موقعیت خود را بسنجیم چرا که شما می‌بینید آل‌سعود و آل‌یهود فتنه‌های زیادی را در منطقه راه‌اندازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه، امنیت و آرامش زندگی خود را مدیون پاسدارانی میدانیم که در خارج از مرزهای این کشور در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند و شهدای مدافع حرم از بهترین نمونه این فداکاری‌ها است.

حجت‌الاسلام بزرگواری گفت: عربستان علاوه بر کاهش نرخ نفت و فروش آن با بشکه ۱۲ دلار به داعش باعث بسیاری از مشکلات در منطقه و جهان شده است.

وی گفت: همین فتنه‌های باعث شده که هم‌اکنون در دیماه ۹۴ هستیم ولی خبری از بودجه و ماده ۱۸۰نیستم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president