آوای جنوب

برگزاری کنگره حضرت بی بی حکیمه(س) هویت جدیدی به کهگیلویه و بویراحمد می بخشد

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری کنگره حضرت بی بی حکیمه(س) خواهر امام رضا(ع) می تواند هویت جدیدی به این استان ببخشد.

آوای جنوب؛

 آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی صبح جمعه در نشست هماهنگی برگزاری کنگره حضرت بی بی حکیمه(س) اظهار داشت: با برگزاری این کنگره محبت خودمان را به این خاندان ابراز می کنیم و می توانیم استانمان را به یک پیشینه معنوی و فرهنگی پیوند بزنیم.

وی بیان کرد: بیشترین دغدغه در خصوص این کنگره بحث حیثیت علمی آن است که باید مشخص شود برای ارتقای جایگاه علمی آن چه تدابیری اندیشیده شده است.

آیت الله ملک حسینی اظهار داشت: باید فراورده های علمی ای در این کنگره عرضه شود که موجب ارتقای بار علمی کنگره در حد یک کنگره فاخر شده و این می تواند پایه ای برای برگزاری یک کنگره عظیم تر در آینده باشد.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: این کنگره محک خوبی برای نشان دادن توانمندیهای استان است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی بیان داشت: این کنگره در معرفی بی بی حکیمه(س) و ابراز محبت مردم منطقه به آن حضرت و ایجاد شتابی برای توسعه منطقه موثر است.

آیت الله ملک حسینی بیان کرد: این استان همیشه با طبیعتش به کشور معرفی شده است اما با معرفی حرم مطهر بی بی حکیمه(س) استانی زیارتی و سیاحتی خواهد شد و این ظرفیت بالایی است که باید مورد استفاده قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: همه در قبال برگزاری هرچه آبرومندتر این کنگره مسئول هستیم و باید با تمام توان در این راستا تلاش کرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president