آوای جنوب

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان:

بحث فاتحه خوانی و راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی جرم است

کرمی دادستاندادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی جرم است، گفت: به شدت با این مسئله برخورد می‌شود.

آوای جنوب؛

مهرداد کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج،در رابطه با تبلیغات زود هنگام کاندیدای انتخاباتی، اظهار داشت: مجریان و هیئت نظارت بر انتخابات مسئولیت سنگینی بر عهده دارند و صحبت‌های آنها بازتاب عمومی دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه تبلیغات له یا علیه کسی قبل از زمان قانونی تخلف محسوب می‌شود، بیان کرد: اگر این افراد تنش را به جامعه سرایت دهند نمی‌توانند اعتماد عمومی را جذب کنند.

وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی با کاندیدا، هیئت‌های نظارت و فرماندار مرکز استان در این زمینه برگزار شده است، عنوان کرد: اقدامات پیشگیری انجام شده و خوشبختانه تا کنون در این زمینه پرونده قضایی تشکیل نشده است.

کرمی با بیان اینکه اصل بی طرفی باید توسط مجریان انتخاباتی رعایت شود، تاکید کرد: به عنوان مجری قانون امانتدار مردم هستیم و در چینش افراد باید دقت لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه افراد که بر روی صندوق‌های رای نظارت دارند نباید جهت گیری به سمت خاصی داشته باشند، افزود: آنها باید بر قانون انتخابات تسلط کافی را داشته باشند.

کرمی با اشاره به اینکه باید از کم و زیاد شدن تعرفه‌های جلوگیری کرد، ابراز کرد: به صورت کامل این مسائل را رصد و با خاطیان به شدت برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه بویراحمد گفت: علاوه بر نظارت شواری نگهبان دستگاه قضا ناظر حسن اجرای قوانین است.

وی با اشاره به اینکه هر نوع تبلیغ زودهنگام به هر شکلی جرم است، ابراز کرد: بحث فاتحه خوانی و راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی جرم است.

کرمی تصریح کرد: هرگونه استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کسی جرم محسوب و با خاطیان برخورد می‌شود.

وی ابراز کرد: انتظار می‌رود کاندایدا درصورت پیروزی یا شکست مردم را به آرامش دعوت کنند و آمادگی برای کنترل احساسات هوادارن خود را داشته باشند.

کرمی با بیان اینکه عملکرد رسانه‌ها و سایت‌های استان در این زمینه رصد می‌شود، بیان کرد: اگر سایتی قصد تخریب کاندیدی را داشته باشند با آنها برخورد می‌شود و برخورد دستگاه قضا متناسب با جرم انجام شده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president