آوای جنوب

اصلاح طلبان در گچساران از دانشگاه به دبیرستان رفتند

آخرین شنیده های آوای جنوب حکایت از آن دارد این همایش با حضور اصلاحطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد و با سخنرانی دکتر کواکبیان و دکتر غلام رضا تاجگردون

کواکبیاندانشگاه آزاد گچساران از برگزاری هر نوع نشست یا همایش حزبی معذور است.

آوای جنوب؛

پس از انتشار مصاحبه های آرش حبیبی و اعلام دانشگاه آزاد گچساران به عنوان محل برگزاری همایش اصلاح طلبان استان در دانشگاه آزاد، روابط عمومی این دانشگاه با ارسال پیامی به این مصاحبه واکنش نشان داد.

متن نامه را که روابط عمومی دانشگاه آزاد گچساران ارسال کرده را بخوانید؛

با احترام در خصوص درج خبر همایش اصلاح طلبان استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران، در آن پایگاه اطلاع رسانی به اطلاع می رساند که قرار بر این بوده است که یکی از تشکل های دانشجوئی دانشگاه سخنرانی با موضوع مشخص با حضور جناب آقای دکتر کواکبیان برگزار نماید.

این واحد دانشگاهی همیشه با برگزاری چنین جلساتی با موضوع مشخص با حضور دانشجویان و مدعوین خارج از دانشگاه موافق می باشد و از برگزاری هر نوع نشست یا همایش حزبی معذور است.

روابط عمومی دانشگاه آزاد گچساران

آخرین شنیده های آوای جنوب حکایت از آن دارد این همایش با حضور اصلاحطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد و با سخنرانی دکتر کواکبیان و دکتر غلام رضا تاجگردون  روز پنجشنبه ده اردیبهشت ماه  ساعت ۱۶در گچساران در ،دبیرستان شاهد برگزار خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    سوءاستفاده از مکان دولتی برای تبلیغ حزبی مخالف قانون است آقای مدیر آموزش وپرورش مثل دانشگاه اجازه نده فردای قیامت در برابر اجدادت باید جواب بدهی که چرا اجازه دادی احزاب از امکانات بیت المال استفاده کننددر برابر شهیدان چه جوابی داری؟

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president