آوای جنوب

انتقاد بزرگواری به نوبخت در یاسوج / ای کاش دقیقه ای بالگرد شما در دهدشت می نشست

تبعیض در نظام اسلامی جایگاهی ندارد، کاش آقای نوبخت به شهر دهدشت هم نظری می‌کردند و با بالگرد در آنجا هم می‌نشست

بزرگوارینماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران کشوری تنها در مرکز استان حضور پیدا می‌کنند که نیاز است این نگاه تغییر کند و مدیران تمام شهرستان‌های استان را ببینند.

آوای جنوب ؛

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تبعیض‌های ناروا موجب عقب‌ماندگی و عدم توسعه استان شده است، اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد سرشار از پتانسیل‌ها در زمینه‌های مختلف بوده اما تبعیضات ناروا مجال توسعه را از استان گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: استاندار و سایر مسئولان به ویژگی‌های خوب استان اشاره کردند اما شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از تبعیض‌ها رنج می‌برد. .

بزرگواری با ابراز گلایه‌مندی از مدیران کشوری گفت: کاش مدیران کشوری که به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند همه جای استان را ببینند و تنها به حضور در مرکز استان بسنده نکنند.

وی خطاب به محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه‌ریزی کشور و معاون رئیس جمهور تصریح کرد: کاش شما که گچساران نفتی و یاسوج با طبیعت اردیبهشتی را دیدید، دهدشت و لیکک بهمئی را هم می‌دیدید تا شاهد تبعیضی نباشیم.

بزرگواری با بیان اینکه ما در نظام جمهوری اسلامی ایران به سر می‌بریم، افزود: تبعیض در نظام اسلامی جایگاهی ندارد، کاش آقای نوبخت به شهر دهدشت هم نظری می‌کردند و با بالگرد در آنجا هم می‌نشست .

ایشان با بیان اینکه شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده از تبعیض‌ها رنج می‌برد تاکید کرد : چرا آقای نوبخت از شهرهای گچساران و یاسوج بازدید کرد، اما شهر دهدشت را توجهی نکرد و این تبعیض است و ما از تبعیض‌های ناروا رنج می‌بریم.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مدیران کشوری تنها در مرکز استان حضور پیدا می‌کنند که نیاز است این نگاه تغییر کند و مدیران تمام شهرستان‌های استان را ببینند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. اصولگرا از گچساران گفت:

    احسنت بر شما آقا سید
    شما همیشه حرف حق را میزنید اهل تملق و چاپلوسی کردن دیگران نیستید

  2. کیا گفت:

    دلم میخواست گچساران هم یک نفر مثل بزرگواری داشت

  3. خبرنگاری از دهدشت گفت:

    این حتما از ضعف شما بوده که نوبخت به اینجا نیامده

  4. گچسارانی گفت:

    ما آرزوی داشتن یک نفر مثل بزرکواری را داریم
    تاج = صدای دُهر از دور خوش است

  5. ولایتی از گچ گفت:

    بازهم به شهامت تو
    نه مثل اصولگراهای گچساران در سرشام بانماینده هستند
    و بعضی هم هفته ای یکبار با نماینده دیدار دارند

  6. عشق گفت:

    عشق است نفس آقا سید را

    فدایی داری

    فدایی داداش

  7. ر،کناری از یاسوج گفت:

    برادر عزیز جناب آقای بزگواری کاش بجای خوشحالی وافتخار از حضور آقای نوبخت یا هر کس دیگر در شهرستان متبوع خود نوع نگاه خود را تغییر دهیم،هیچ کس نمی تواند شهرستان کهگیلویه با آن سابقه تاریخی وکهن را فراموش کند،استان ما استانی است با قدمت تاریخی زیاد،انسانهای اصیل وفداکار که در راه دین ومیهن خود از جان گذشتگیها نشان داده اند.ما از شما وهمه نمایندگان استان انتظار داریم بیش از توجه به منافع حوزه خود ،همه ظرفیتهای استان رابشناسید وآنهارا بشناسانید وبستر های لازم را برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران در استان فراهم کنید تا استان با وجود این همه ظرفیتهای غنی از حالت رکود ومحرومیت خارج شود ومشکلی از مشکلات جوانان این استان برداشته شود

  8. شمس گفت:

    آقا سید ضعف خودت را در عدم توانایی در آوردن مسئولان کشوری به حوزه انتخاباتی این چنین پاسخ نده

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president